A scapa de frici: Studiul de la Harvard arata cum se face


Elan Divon a participat la Universitatea Harvard si a dezvoltat un program in 5 puncte despre cum sa-ti depasesti temerile.

Fie la serviciu, acasa, cu straini sau prieteni – fiecare dintre noi are anumite temeri. Adesea ne enerveaza cand suntem din nou intimidati de ceva si am da orice sa fim mai curajosi. Dar cum o faci?

Absolventul de la Harvard si autorul Elan Divon spune ca trebuie sa ne „imbratisam” temerile mai intai. Foarte important: nu esti dusmanul nostru, dar vrei pur si simplu sa ne subliniezi ca ar trebui sa acordam mai multa atentie unei parti a psihicului nostru. Acest plan in 5 puncte este cel mai bun mod de a renunta la frica:

1. Respira!

Cand ne este frica, respiram foarte repede. Prin urmare, primul pas este sa va concentrati pe respiratia corecta. Expira mai mult decat inhaleaza ne face mai linistiti. Incearca: numara pana la sapte si inspira, numara pana la unsprezece si expira!

2. Vizualizeaza!

Imaginandu-ne situatia inspaimantatoare, nu facem decat sa o intarim. Vizualizeaza-ti frica – dar in acelasi timp exerseaza exercitiul de respiratie. www.ixawiki.com Devenind mai calm, asociezi un sentiment mai pozitiv cu frica.



  • ted bundy
  • fortuna oferta
  • buzoienii
  • crunchyroll
  • horoscop astrodex
  • ce sunt covrigii
  • tabel periodic
  • isj neamt
  • 9anime
  • ghete barbati
  • mike tyson
  • softpedia
  • harta
  • roblox.com
  • myprotein
  • digi care
  • vlad voiculescu
  • drob de miel
  • video xxx
  • it





Si data viitoare vei gasi ca este mai putin rau.

3. Activati!

Gandirea ta rationala. Incercati sa eliminati partea emotionala si concentrati-va doar pe faptele din gandurile voastre. Este chiar atat de infricosator?

4. Antreneaza-te!

Face sport! Mergeti la sala, faceti jogging sau inotati. Cu cateva ore inainte de un eveniment infricosator este cel mai bine. Veti vedea: antrenamentul va va calma cu siguranta!

5. Pozand!

Intr-o ipostaza de putere! De exemplu, ridicati mainile la un semn de victorie. Este dovedit stiintific ca astfel de gesturi cresc increderea in sine. Si cei care cred in ei insisi isi vor depasi desigur temerile mai repede. www.med.uz

Recomandare video:

la fel de

#Subiecte

  • anxietate
  • Universitatea Harvard