Cati kilometri (km) sunt 10000 de pasi? – Asa ca le puteti integra in viata de zi cu zi

Pentru un exercitiu suficient, 10.000 de pasi sunt valoarea minima recomandata, dar cati kilometri (km) inseamna si cum poti realiza cel mai bine aceasta distanta in viata de zi cu zi, iti vom spune in acest articol de consiliere.

Dealerul poate plati un comision pentru link-urile de pe aceasta pagina, de exemplu pentru cele marcate cu sau subliniat verde. Mai multe informatii.

Cati sunt 10000 de pasi pana la kilometri (km)?

In principiu, distanta parcursa de 10.000 de pasi in kilometri depinde de lungimea pasului personal.

  • Cu o inaltime de 150 pana la 170 de centimetri, lungimea pasului este de aproximativ 60 de centimetri.
  • Intre 170 si 190 de centimetri inaltime, lungimea pasului este de aproximativ 70 de centimetri.
  • Deci 10.000 de pasi corespund unei distante de sase pana la sapte kilometri.

Cum poti parcurge distanta in viata de zi cu zi?

Exista intotdeauna oportunitati de a face cativa pasi ici si colo.

  1. Mergeti pe distante scurte in loc sa va urcati in masina.
  2. Faceti o plimbare in pauze. Luati colegii cu dvs. pentru o conversatie sau bucurati-va de liniste si liniste si opriti-va.
  3. Daca esti la biroul de acasa, foloseste pauza pentru a iesi din cei patru pereti.
  4. Ridica-te des si fa cativa pasi. www.alphabookmarks.win



    • tort de mere
    • ultimile stiri
    • mitsubishi l200
    • drpciv chestionare auto
    • manele noi
    • anpc
    • takko
    • download facebook video
    • google sheets
    • daemon tools
    • cmteb
    • delia
    • la roche posay
    • dan bittman
    • clujust
    • kanye west
    • hpv
    • translate to english
    • ministerul afacerilor interne
    • dpd tracking




  5. La serviciu, in loc sa vorbesti cu colegii la telefon, poti merge la celalalt birou.
  6. Un tracker de fitness va poate oferi intotdeauna informatii si motivatie pentru a va atinge obiectivul.

Cu un ceas inteligent sau un tracker de fitness, puteti obtine mai usor cei 10.000 de pasi pe zi. imago images / ingimage

De aceea ar trebui sa faceti cel putin 10.000 de pasi pe zi

Intrebarea apare din nou si din nou de ce ar trebui sa facem acesti 10.000 de pasi. Acest subiect a fost, de asemenea, cercetat pe larg si, prin urmare, exista o multime de dovezi ale efectelor foarte pozitive. In cele din urma, trebuie sa aveti in vedere ca, in calitate de fost vanator-culegator, oamenii nu sunt facuti sa stea la birouri toata ziua.

  • Bolile comune precum obezitatea si durerile de spate sunt, de asemenea, legate de prea putine exercitii fizice.
  • Dupa ce faci suficient exercitiu, de obicei dormi mai bine. In acelasi timp, te vei simti mai alert si mai productiv dupa o plimbare.
  • Exercitiile fizice stimuleaza digestia.
  • Iti intaresti muschii si sistemul cardiovascular.
  • Exercitarea la aer curat va ofera lumina soarelui, care este utila pentru echilibrul vitaminei D.

Urmatorul sfat practic se refera la intrebarea ce motive vorbesc pentru si impotriva sportului in fiecare zi.

Sfat video: conectati telefonul mobil la ceasul inteligent