Cele mai bune alimente pentru micul dejun


Un mic dejun sanatos ne ofera energie si ne permite sa incepem ziua multumiti si fara pofte. Ar trebui sa te bazezi pe urmatoarele 13 alimente dimineata.

ovaz

In loc sa folositi muesli gata preparat, care este de obicei foarte zaharat, ar trebui sa optati pentru fulgi de ovaz dimineata. Cel mai bun in combinatie cu fructe si iaurt. Exista mai multe motive pentru aceasta: pe de o parte, fulgii de ovaz ofera energie datorita proteinelor, fibrelor si vitaminelor pe care le contin, iar pe de alta parte ovazul sustine sanatatea pielii. Cel mai bun lucru la acest aliment: te mentine satul mult timp si regleaza digestia.

iaurt grecesc

Iaurtul grecesc este in prezent in plina expansiune pe piata alimentara. Motivul pentru aceasta este evident: produsul din lapte are o consistenta deosebit de cremoasa si un gust placut intens. In plus, iaurtul ofera mult calciu si proteine, dar are mai putine carbohidrati decat iaurtul normal. Dar: Iaurtul grecesc original contine aproape zece la suta grasime, dar variantele cu continut scazut de grasimi cuceresc acum si piata germana.

Grapefruit

Incerci sa slabesti chiar acum? Apoi ar trebui sa incorporezi un grapefruit in rutina mesei de dimineata. Dupa cum au descoperit expertii intr-un studiu, doar o jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa te ajuta sa slabesti mai repede. Motivul pentru aceasta este pectina de fibre indigestibile, care promoveaza digestia si umfla tractul gastro-intestinal. Ca urmare a acestei umflaturi, saturatia se instaleaza mai repede, astfel incat sa mananci automat mai putin. De asemenea, fructul are un efect pozitiv asupra nivelului de zahar din sange si colesterol.

Banane

Daca mancati o banana dimineata, de exemplu cu fulgi de ovaz, preveniti pofta de alimente dimineata. In comparatie cu alte tipuri de fructe, fructul galben ofera cei mai multi carbohidrati si te face sa te simti plin de mult timp. Fibrele asigura, de asemenea, ca carbohidratii ajung in sange doar putin cate putin, astfel incat insulina sa nu se ridice vertiginos prea repede. Apropo: chiar si o singura banana asigura o sase din necesarul zilnic de magneziu.

oua

Ouale au fost mult timp considerate nesanatoase si au fost considerate bombe colesterine. Din fericire, acele zile au trecut, pentru ca ouale sunt mai bune decat reputatia lor. Contin multi micronutrienti, vitamine, minerale si iod. Continutul ridicat de proteine ​​sustine satietatea si astfel ajuta la pierderea in greutate. De asemenea, lecitina continuta in ou nu protejeaza ficatul si mucoasa colonului, ci imbunatateste si capacitatea de concentrare si memorie. Daca nu acesta este un motiv pentru a va lua micul de ou dimineata.

unt de arahide

Reputatia untului de arahide este, de asemenea, mai proasta decat merita. Pentru ca: untul de arahide nu este doar delicios, ci ajuta si la arderea grasimilor. Dar de ce este sanatoasa crema de arahide? Acest lucru se datoreaza componentelor lor, inclusiv vitamina E, magneziu si proteine. md.sunchemical.com Si acizii grasi nesaturati sunt buni si pentru sistemul cardiovascular.



  • castiga cu penny
  • defence romania
  • spv
  • pnl
  • apia internet
  • next
  • agrointel
  • fifa 21
  • edenred
  • bichon maltez
  • gogle
  • golf 5
  • billie eilish
  • grecia
  • chestionare auto categoria b
  • fuq
  • balenciaga
  • clasament liga 2
  • radio manele
  • digi sport 1




seminte de in

O lingura de seminte de in in muesli poate face minuni – si poate stimula digestia. Deoarece mucilagiul care se afla in invelisurile semintelor actioneaza ca un agent de umflare. Uleiul gras are si un fel de efect lubrifiant si accelereaza transportul continutului intestinal. Cel mai bine, studiile au aratat ca semintele de in ajuta la prevenirea diferitelor tipuri de cancer.

cafea

O cafea dimineata este pur si simplu o parte a procesului pentru majoritatea oamenilor. Bautura calda populara, care a fost mult timp considerata nesanatoasa, nu numai ca te trezeste. Potrivit studiilor, protejeaza, de asemenea, impotriva aparitiei cancerului de colon, a cancerului de prostata, a anumitor tumori cerebrale si a cancerelor bucale si ale vezicii urinare. De asemenea, ar trebui sa reduca semnificativ riscul de a dezvolta diabet de tip 2. Ei bine, daca acesta nu este un motiv pentru cafeaua de la micul dejun.

ceai

Nu bei cafea? Nici o problema. Ceaiul are, de asemenea, o serie de beneficii pentru sanatate si, spre deosebire de cafea, nu este deshidratant. Exista dovezi ca, de exemplu, consumul regulat de ceai verde ar putea reduce riscul de cancer, dementa sau boli cardiovasculare.

kiwi

Cu 70 de miligrame la 100 de grame, kiwi-urile sunt mari furnizori de vitamina C. Un kiwi mare de 150 de grame acopera deja necesarul nostru zilnic de 100 de miligrame de vitamina C. In plus, fructul exotic nu are aproape nici un fel de calorii, un continut minim de grasimi si o cantitate relativ mare de fibre. La micul dejun, kiwi-urile au cel mai bine gust direct sau ca adaos la un smoothie sau o salata de fructe.

suc de portocale

Sucul de portocale proaspat stors este o parte esentiala a micului dejun sambata sau duminica dimineata. Sucul de portocale este una dintre putinele surse care furnizeaza vitamina D a soarelui. Si se stie ca acest lucru este asociat cu un risc mai scazut de osteoporoza, depresie si anumite tipuri de cancer.

Suc de merisoare

Alternativ, puteti folosi si suc de merisor, deoarece contine marea putere a boabelor mici. Merisoarele intaresc sistemul imunitar, protejeaza impotriva arteriosclerozei si opresc tulburarile de stomac. Acest lucru se datoreaza efectului de vindecare al substantelor fitochimice, antioxidantii, care tin sub control radicalii liberi care distrug celulele si ii neutralizeaza. Sanatate plus: Afinele contin minerale precum fierul, potasiul, sodiul si o serie de vitamine.

Paine din cereale integrale

In loc sa folositi produse din faina alba, ar trebui sa alegeti intotdeauna varianta de cereale integrale. Pentru ca: Cerealele integrale cresc doar lent nivelul zaharului din sange in comparatie cu varianta cu faina alba – si astfel te umple mult mai mult. Oricine mananca paine prajita sau paine alba este probabil sa-i fie foame din nou relativ repede, deoarece glicemia scade din nou dupa scurt timp. Ei bine, atunci pofta buna. twitter.podnova.com

jg

#Subiecte

  • Alimente
  • mic dejun
  • Pofte de mancare