Combaterea „COVID-15”: 7 moduri de a mentine o greutate sanatoasa in timpul izolarii sociale

Fata tanara care priveste cum mama foloseste lingura pentru a servi masa, mancare vegetariana, cina in familie, mancare sanatoasa … escorte plazza [+]

Getty

Noua pandemie de coronavirus dezlantuie ravagii asupra tuturor aspectelor societatii – medicale, culturale, financiare. Marind de la macro la micro, vedem ca focarul viral are un impact clar asupra vietii noastre de zi cu zi, inclusiv a modelelor noastre alimentare. Stresorii de mediu adesea o fac. recenzii escorte Cine nu a participat la mancarea emotionala? Cu siguranta am! In acest moment fara precedent, nivelurile de stres sunt extrem de ridicate si sunt sustinute la acest nivel pentru o perioada nedeterminata de timp, deoarece COVID-19 nu pare sa se disipeze in curand.

Mancand stresat

Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii Yale, stresul poate contribui la un risc crescut de obezitate si alte boli metabolice. Stresul incontrolabil, de fapt, schimba tiparele de alimentatie si consumul de alimente hiperpalabile, cum ar fi cookie-urile Oreo din noaptea tarziu sau Cool Ranch Doritos. escorte gheorgheni

„Obiceiurile noastre bune sunt provocate de tendintele noastre naturale de a lua mai multe gustari acasa, care pot include alimente confortabile”, a explicat W. Scott Butsch, MD, MSc, Director de Medicina pentru Obezitate, Institutul Bariatric si Metabolic de la Cleveland Clinic. „Asta, impreuna cu o pandemie de coacere, ar putea adauga mai multe calorii zilei. curve bucurestu

Alimentele bogate in zahar si procesate cresc riscul de sindrom metabolic, diabet, boli de inima si … curve lupeni [+] obezitate, care ne cresc riscul de infectii precum COVID-19

Getty

Nu toate tiparele alimentare au fost nesanatoase. In urma pandemiei COVID-19, mancam mai putin afara. Gata cu pranzurile de lucru sau mesele sociale pentru a umple de aperitive si bauturi nesfarsite. dame de companie harghita Dar factorii stresanti ai acestui „nou normal” brusc ne schimba si obiceiurile alimentare in rau.

“Exista o relatie bine documentata intre stres si cresterea in greutate”, potrivit Julius Wilder, MD, dr., Profesor asistent de medicina la Divizia Duke de Gastroenterologie. escorte sex arad Cresterea nivelului de stres duce la cresterea hormonului stresului, cortizolul, care poate duce la cresterea poftei de mancare. Dr. Wilder a continuat: „Cresterea in greutate a pandemiei actuale este accentuata si mai mult de o scadere a exercitiilor fizice zilnice si o crestere a consumului de alcool. curve bucuresti sector 6

„Ramai acasa” se traduce prin „Binge la domiciliu”?

De la inceputul pandemiei, profesionistii din sanatatea publica ne sfatuiesc sa evitam adunarile sociale ramanand acasa. In timpul sedintelor de presa de la Casa Alba – si in aproape fiecare stire importanta – medicul de varf al natiunii, Dr. Anthony Fauci, in accentul sau delicios, proeminent din Brooklyn, a explicat rationamentul distantarii fizice in reducerea transmiterii acestui coronavirus extrem de infectios. gaus curve . Dar au aparut, din greseala, expertii din domeniul sanatatii publice o alta problema de sanatate – mancarea excesiva?

Alimentele sunt medicamente. Alimentele sanatoase ne pot ajuta sa luptam impotriva infectiilor. matrimoniale arges O dieta saraca, in schimb, poate creste … dame de companie bucuresti sector 2 [+] inflamatia si dezvoltarea sindromului metabolic, a cancerului si a altor boli cronice.

REDA & CO / Universal Images Group prin Getty Images

„Cred ca mai multe emotii se joaca aici”, a reflectat Dr. Butsch. curve pe centura xxx „Mai mult stres, mai multa frica, mai multa plictiseala duc la alimente confortabile, mai multe gustari, mai multe carbohidrati.”

Unii oameni isi combate plictiseala si singuratatea urmarind la televizor si filme, dar acest lucru poate fi asociat cu gustari fara minte de chipsuri si popcorn, precum si cu consumul de alcool, toate acestea putand contribui la cresterea in greutate.

Sapte moduri de a mentine un regim alimentar sanatos

1. cupluri matrimoniale      Faceti o pauza emotionala . In mijlocul atator incertitudini, acordati-va permisiunea de a va rasfata cu cheesecake-ul preferat, cartofii prajiti cu trufe parmezane sau Pinot Grigio! Dar cu masura – poate un pahar de vin in fiecare seara sau cateva prajituri pe saptamana.

2. matrimoniale pitesti femei      Realizati un program. Iata un esantion: pregatiti micul dejun (poate un smoothie de fructe sau oua amestecate); faceti o intalnire cu zoom sau alte lucrari; exercitiu la pranz (vezi # 5); ia o gustare sanatoasa (vezi # 3); strangeti ceva mai mult; pregateste cina; vizioneaza TV / film, citeste, termina.

Gustarile pot fi sanatoase si delicioase! Boabele au un continut ridicat de antioxidanti, care pot stimula sistemul imunitar . matrimoniale arad



  • escorte baia mare
  • curve bune de futut
  • dame de companie cernavoda
  • curve de lux preturi
  • pret dame de companie
  • behind the curve
  • anunturi gratuite matrimoniale romania
  • experientele unei escorte
  • curve pitesti
  • escorte galati
  • escorte vatra dornei
  • escorte nasaud
  • matrimoniale calafat
  • escorte mureČ™
  • caut curve craiova
  • curve film online
  • curve negrese
  • matrimoniale alexandria cu poze
  • forum escorte valcea
  • galerii foto gratis cu curve blonde futai intre tate





.. [+]. how to curve text in powerpoint

Getty

3.     Pregatiti gustari sanatoase. Gatesc mereu intre mese si exista o multime de optiuni sanatoase. escorte iasi deplasari Favoritele mele includ bastoane de morcovi; felii de mere sau bastoane de telina cu unt de arahide; si migdale prajite. Este, de asemenea, in regula sa va rasfatati cu deliciul preferat dulce / sarat (de exemplu, Kit Kat si Pringles sunt adesea in bucataria mea) .. matrimoniale salaj . vezi # 1.

4. curve imagini      Controlul portiunilor. In timp ce sunteti acasa, este usor sa consumati o intreaga punga mare de chipsuri de cartofi sau 6 pachete de bere care pot contribui la cresterea in greutate neintentionata. Incercati sa masurati portii de alimente si transferati-le in boluri sau farfurii mai mici. philips curve  

Alergarea, jogging-ul sau mersul rapid – desi distantate fizic – sunt mijloace eficiente de a ramane sanatos … [+]

Getty

5.     Activitate fizica regulata. Exercitiile moderate elibereaza endorfine care reduc stresul si imbunatatesc starea de spirit. „Simpla mers pe jos timp de 20-30 de minute, iesirea din casa, respiratia aerului proaspat poate ajuta la stres”, spune dr. Butsch. Dar exercitiile la domiciliu pot fi la fel de eficiente – verificati numeroasele videoclipuri de antrenament YouTube distractive si gratuite! (Mike Chang este unul dintre preferatele mele)

6.      Dormi din plin. Studiile sustinute de Institutele Nationale de Sanatate sugereaza o asociere intre lipsa de somn, cresterea in greutate si obezitate. Somnul slab modifica nivelurile de endocannabinoid care afecteaza pofta de mancare si sistemul de recompense al creierului.

7.     Practica constienta. Meditatia zilnica poate reduce stresul, poate imbunatati atentia si ne poate ajuta sa fim mai atenti la alegerile noastre alimentare. Potrivit Harvard Health, alimentatia atenta inseamna sa fii pe deplin atent la mancarea ta pe masura ce o cumperi, o prepari, o servesti si o consumi. Data viitoare cand gatiti, aduceti-va toate simturile la masa – mirositi ceapa si usturoiul, simtiti rosiile coapte, auziti agitatorul de piper si gustati condimentele din chili de curcan.

O dieta sanatoasa este esentiala pentru stimularea sistemului imunitar al organismului si a capacitatii de a combate infectiile . .. [+].

Getty

Pentru multi, din pacate, „alegerile” alimentare nu sunt deloc alegeri. Persoanele care traiesc in „deserturi alimentare” au optiuni limitate pentru fructe, legume, cereale integrale si carne slaba. Trebuie sa investim in programe de sanatate publica care sa permita comunitatilor marginalizate accesul la alimente sanatoase si la alte servicii de sprijin (pregatire, depozitare etc. )

Zicalele obisnuite din cercurile nutritionale clinice sunt ca mancarea este medicament si tu esti ceea ce mananci . Ambele fraze rezoneaza atunci cand se considera ca cauzele principale ale mortii – boli de inima, diabet, cancer – sunt in mare masura prevenibile prin urmarea unei diete mai sanatoase. O alimentatie buna este esentiala pentru un sistem imunitar puternic care, la randul sau, ne va ajuta sa ne protejam de, de exemplu, un agent patogen infectios precum virusul COVID-19. Dar este, de asemenea, in regula sa te delectezi cu o gustare sau o bautura care iti pune zambetul pe buze.