Consum de calorii si gimnastica: asa te mentii in forma


Probabil ca multi oameni stiu inca gimnastica din anii 80. Dar si astazi sportul castiga popularitate si pe buna dreptate.  Dar cate calorii poti arde in timp ce faci miscare? Am facut cateva cercetari pentru tine.

De ce se recomanda gimnastica?

Gimnastica combina multe sporturi intre ele. Se fac exercitii pentru spate, picioare, brate si stomac. Pe scurt: doar va antrenati intregul corp. Cu toate acestea, este foarte important sa va asigurati ca faceti corect exercitiile individuale pentru a profita la maximum de ele si pentru a evita accidentarile. In plus, va puteti adapta la modul in care va simtiti in timpul zilei si, prin urmare, va puteti face sesiunea de antrenament putin mai rapida sau mai lenta, putin mai grea sau mai usoara. Intre timp, nu numai ca iti imbunatatesti mobilitatea, ci si construiesti o multime de muschi. Deoarece exista multe exercitii diferite, exista ceva pentru aproape toata lumea. In acest fel, anumite parti pot fi instruite si pot fi tratate eventuale reclamatii fizice. In plus, intinderea in gimnastica este buna pentru ameliorarea tensiunii. Stresul este, de asemenea, redus in acest fel si acest lucru duce la o senzatie corporala imbunatatita. Gimnastica nu prezinta dezavantaje. www.bookmark-belt.win Fiecare se poate antrena in ritmul sau cu exercitiile care ii sunt bune.



  • dictionar de sinonime
  • maxi pet
  • ford
  • elefant.ro
  • loto
  • meteo giurgiu
  • citate despre iubire
  • house brand
  • program protv azi
  • horoszkop
  • toyota yaris
  • euro 2020
  • ethereum price
  • renault captur
  • andreea raicu
  • instagram downloader
  • labrador
  • defense romania
  • didactic.ro
  • mamaliga





Un sport cu adevarat grozav!

Care este consumul de calorii atunci cand faci gimnastica?

O ora activa de gimnastica consuma in jur de 240 de calorii cu o greutate corporala de 60 de kilograme . Cei care cantaresc mai mult ard si mai mult. De exemplu, cu o greutate corporala de 90 de kilograme, se ard aproximativ 360 de calorii pe ora . Numarul poate varia in functie de intensitate, durata, varsta, greutate, marime si propriile cerinte fizice. 

Cum pot creste consumul de calorii atunci cand fac gimnastica?

Desigur, cei care se antreneaza mai mult ard mai multe calorii. Chiar si asa, este mai important sa faci ceva in mod regulat decat o data pe saptamana pentru perioade lungi de timp. Acesta este cel mai bun mod de a construi muschi cu antrenament regulat. Daca ai mai multa muschi, vei arde automat mai multe grasimi si calorii.

Gimnastica este un sport care este foarte popular si pe buna dreptate. Cu toate acestea, daca aveti nevoie de un pic de varietate, incercati aerobic pe pas. Acesta este, de asemenea, un sport care nu este doar distractiv, ci si face ca kilogramele sa cada si antreneaza intregul corp.

Sursa imagine:

Getty Images / Vladimir Vladimirov

Ti-a placut „Consum de calorii si exercitii fizice: cum sa te mentii in forma”? Atunci lasa-ne un like sau distribuie articolul nostru. Asteptam cu nerabdare feedbackul dumneavoastra – si, desigur, sunteti binevenit sa ne urmariti pe Facebook, Pinterest, Instagram, TikTok, Flipboard si Google News. www.bookmark-friend.win