Convulsii musculare: Acesta este motivul pentru care treci inainte de a adormi


Contractii bruste ale muschilor: smuciturile involuntare pot fi foarte enervante, mai ales chiar inainte de a merge la culcare. Dar care sunt factorii declansatori pentru smulsurile musculare?

Cea mai frecventa este zvacnirea muschilor din brate, picioare si fata. Contractiile involuntare pot aparea oricand, chiar si atunci cand ne relaxam pe canapea. Dar multi o vor sti din adormire: ne intindem sa ne odihnim si de nicaieri, de exemplu, pleoapa incepe sa se zvacneasca. De cele mai multe ori este inofensiv, dar in cazuri rare se poate datora si unei boli grave.

Ce este smulsurile musculare?

Rasucirea musculara este, de asemenea, cunoscuta sub numele de fasciculare. Cand muschii sunt tensionati intr-o maniera controlata, impulsurile nervoase sunt transmise de la creier la celulele musculare. Acolo micile fascicule musculare se contracta si pulseaza. Sparsitul involuntar apare atunci cand impulsurile nervoase se descarca intr-o maniera necontrolata.

Vrei sa-ti antrenezi muschii, dar esti incepator si nu stii la ce sa ai grija? Iata cateva elemente de baza

Antrenamentul de forta pentru incepatori: elementele de baza pentru construirea musculara eficienta

Caz special: de ce ne zvacnim cand adormim?

Ne culcam si cu putin timp inainte sa ajungem in tara viselor, bratul zvacneste si suntem din nou trezi. Motivul pentru aceasta sunt diferite zone din creierul nostru care se inchid la viteze diferite. In timp ce alte regiuni ale creierului sunt deja in modul de somn, zonele pentru miscari involuntare sunt inca active. Ca urmare, impulsurile opuse se ciocnesc si muschii nostri se contracta necontrolat. Acest fenomen poate aparea nu numai la adormire, ci si intre doua faze ale somnului sau la trezire. Nu trebuie sa va faceti griji, zvacnirile sunt complet inofensive.

Factori care favorizeaza contractiile musculare

Un dezechilibru electrolitic poate duce la contractii musculare. Ne confruntam cu o astfel de deficienta de minerale in timpul exercitiilor fizice, cand transpiram mult sau cand mancam prost. Nivelul de magneziu joaca un rol special in acest sens. Aceasta substanta regleaza interactiunea dintre nervi si muschi. Daca este prea putin din acest lucru, avem crampe sau smulsuri musculare. Dezechilibrul duce la tulburari ale activitatii musculare. Cand transpiram mult, pierdem lichide si sangele nostru se ingroasa. Acest lucru ingreuneaza furnizarea de substante nutritive catre muschi si poate duce la functii „defectuoase”.

Mergi in mod regulat la sala pentru a-ti defini muschii? Aceste alimente te vor ajuta sa faci asta. www.pageglimpse.com



  • elearning unitbv
  • cadouri personalizate
  • ww
  • my telekom
  • e-mail
  • laguna
  • berska
  • 200 euro in lei
  • zaga zaga
  • bravo ai stil
  • vremea lugoj
  • acatistul sf spiridon
  • vmzona
  • translate englez roman
  • femei
  • salata orientala
  • isj arges
  • stiri prahova
  • playstation
  • cancan.ro




Prea mult stres impiedica creierul nostru sa se relaxeze corespunzator si este supraincarcat. Din acest motiv, transmisia semnalului catre muschii nostri poate fi defectuoasa, iar corpul nostru nu reactioneaza asa cum ne dorim. In plus, organismul elibereaza mai multa energie atunci cand este excitat si tensiunea noastra musculara creste. Miscarea poate ajuta.

Muschii nu sunt oxigenati corespunzator

Bauturile si drogurile stimulante au un efect negativ asupra corpului nostru. Ele pot fi, de asemenea, responsabile pentru smulsurile musculare de la scurtcircuite ale pulsului. Anumite medicamente, cum ar fi diureticele, determina organismul sa elimine prea mult magneziu. Dar chiar si fara medicamente, poate exista o pierdere excesiva de magneziu: in boli precum varsaturile sau diareea, organismul excreta o multime de fluide cu minerale valoroase.

Daca lipseste miscarea, circulatia nu mai functioneaza optim si tensiunea arteriala scade. Ca urmare, muschii nu mai sunt aprovizionati in mod corespunzator cu oxigen si minerale si pot aparea contractii. Persoanele supraponderale pot experimenta mai des zvacniri musculare din cauza lipsei de exercitii fizice.

Esti des obosit si te doare capul? Poate iti lipsesc acesti nutrienti!

Cand este frig, vasele noastre de sange se contracta si transportul nutrientilor este mai dificil. Tremorul tipic atunci cand ne este frig este un fenomen diferit: este un fel de mecanism de protectie. La temperaturi scazute, organismul nostru concentreaza caldura ramasa in mijlocul corpului nostru pentru a proteja organele. Daca aceasta masura nu este suficienta, corpul incepe sa tremure pentru a genera caldura artificiala.

Pentru a preveni zvacnirile musculare, in general, este recomandabil sa va asigurati ca beti suficiente lichide si sa va completati echilibrul electrolitic intr-un mod tintit. Daca aveti o deficienta acuta de electroliti, ar trebui sa luati comprimate speciale, dar o dieta echilibrata este de obicei suficienta. In plus, ar trebui sa va asigurati ca faceti suficient exercitiu. O scurta plimbare este suficienta pentru a va relua circulatia. Daca luati medicamente, puteti discuta cu medicul dumneavoastra despre efectele secundare, cum ar fi deficienta de magneziu, astfel incat sa puteti fi pregatiti. Desigur, drogurile si stimulentele trebuie evitate.

Cauze patologice ale tremorului muscular

Nu trebuie sa va faceti griji cu privire la contractiile musculare voluntare pe o perioada scurta de timp. Cu toate acestea, daca persista si apar frecvent, cauza ar putea fi neurologica si ar fi indicat sa consultati un medic.