‘Dragoste, Simon’: Film Review

Bazat pe un roman YA, noul film al lui Greg Berlanti este prima comedie romantica sustinuta de studioul major cu un protagonist adolescent gay.

Cu draga critica Call Me by Your Name , standout-uri straine BPM (Beats Per Minute) si A Fantastic Woman si minunate frumuseti indie precum Tara lui Dumnezeu si Printesa Cyd , 2017 a fost un an plin de inima pentru cinematograful obisnuit. matrimoniale rm valcea barbati Desigur, acestea sunt toate obiectele de arta – ceea ce, in peisajul cu litere multiplex al filmelor americane, inseamna un potential limitat de box-office.

Introduceti in intregime o bestie diferita: Love, Simon , o adaptare YA dulce, smechera si atragatoare, in general (romanul lui Becky Albertalli din 2015 s-a numit Simon vs. matrimoniale gay maramures Agenda Homo Sapiens ), publicat drept prima comedie romantica sustinuta de studioul major cu un protagonist adolescent homosexual .

Filmul a fost regizat de Greg Berlanti (prolificul scriitor-producator din spatele lui Dawson’s Creek , Brothers & Sisters , The Flash  si multe altele), creat de o pereche de carturari Is Is Us si produs de oamenii care v-au adus The Fault in Our Stars . matrimoniale 24 publi Cu alte cuvinte, este o bucata de branza sculptata expert. Insa, luata de la sine, in termeni limitati, Iubire, Simon este, de asemenea, un fermecator – cald, adesea amuzant si usor de atins, gafaind, mai degraba decat sa va smulge canalele lacrimogene. anuntul .ro matrimoniale

Din punct de vedere istoric, filmele LGBT care au strans cei mai multi bani sunt cele care s-au laudat cu carlige de atentie („film cowboy gay” Brokeback Mountain ) sau s-au conformat cu anumite naratiuni gay cu care publicul a fost confortabil (murind de SIDA in Philadelphia ; South Beach flambanance in The Birdcage ). Cat de dragoste, Simon face tarife din punct de vedere comercial va fi, in parte, un test daca americanii din afara „bulelor” urbane sunt interesati de povestile oamenilor homosexuali care cauta dragoste. anunturi constanta matrimoniale

Daca vreo poza cu tematica LGBT are o lovitura de cucerire a inimilor in stare rosie – o lovitura lunga – poate fi aceasta; in afara de un sarut relativ de aceeasi sex si o referire la „sexul cu capul”, este un PG-13 foarte sanatos. Si, in timp ce, inevitabil, vor fi gadilari din partea celor care ar fi preferat o portretizare mai grava a experientei adolescentilor gay, Iubirea, vanilitatea lui Simon este, de asemenea, ceea ce o face semnificativa din punct de vedere cultural si chiar usor subversiva. matrimoniale erotic Filmul arata si suna ca atatea alte piese mainstream, John Hughes-nostalgic lice-coms pe care le-ati vazut pe ecrane mari si mici, doar cu o singura diferenta: Eroul este homosexual. Este ca si cum Berlanti ar indrazni publicul sa gaseasca ceva obiectabil in ceea ce echivaleaza cu un film plin de familiare. sait matrimoniale elmaz.ro

Dragoste, Simon ar trebui sa atraga, de asemenea, adolescenti LGBT infometati pentru reprezentarea pe ecran, in timp ce spectatorii gay mai mari isi doresc probabil sa fi existat un film care a iesit din plin in acea vreme.

“Sunt la fel ca tine, cu exceptia faptului ca am un secret imens de fund”, ne spune Simon, in varsta de 16 ani (un castigator Nick Robinson), prin voiceover in minutele de deschidere, in timp ce priveste un amabil care stapaneste o frunza de frunze. matrimoniale sibiu public 24 (paging dr. Freud!). conventii matrimoniale Simon locuieste cu parintii sai (Jennifer Garner si Josh Duhamel) si sora mai mica (Talitha Bateman) intr-o suburbie afluenta din Atlanta. Mama este terapeuta si sangerare cu inima liberala, in timp ce tata este un tip jovial – destul de sensibil, dar nu mai presus de un comentariu ocazional omofob. matrimoniale uiuiu La un moment dat, el se refera la un alt barbat drept „fructat” si il puteti vedea pe Simon incordandu-se sa nu palpaieasca; filmul naste teroarea trecatoare a unor momente ca acestea, cand cei dragi dezamagesc.

La scoala, Simon merge cu un echipaj strans: bestie-ul copilului Leah ( 13 motive pentru care este excelenta Katherine Langford), jucatorul de fotbal Nick (Jorge Lendeborg Jr. matrimoniale barbati romania 2015 ) si noua fata artistica Abby (Alexandra Shipp). Repartitia lor este cel mai slab element al scenariului, marcat de felul de glib, cutea constienta de sine, tipica dialogului scris pentru copii de catre adulti. matrimoniale republica moldova femei

Filmul nu sondeaza de ce un adolescent cu un sistem de asistenta la fel de solid ca cel al lui Simon ar fi avut un moment atat de greu sa iasa azi; accepta ascunderea personajului asupra homosexualitatii sale ca un simplu fapt al existentei sale, ca si cum ar sugera ca dulapul va fi plin, indiferent cat de mult evolueaza societatea. Intre timp, Berlanti va atrage cu un ritm accentuat si un umor usor, populand lumea lui Simon cu personaje amuzante de sustinere, cum ar fi un viceminist periculos ( Tony Hale de Veep ), un profesor de drama exasperat ( Insecurscutierul Natasha Rothwell) si colegul de clasa Ethan (Clark Moore). matrimoniale dragasani public 24 Daca portretizarea schematica a filmului asupra ecosistemului social al scolii – jock-uri, geek-uri de teatru, majorete, etc.

• forum matrimoniale oradea
  • publi tim matrimoniale
  • matrimoniale casatorii femei timisoara
  • matrimoniale replica
  • matrimoniale romania 2018
  • matrimoniale femei ploiesti cu poze
  • forum matrimoniale timisoara
  • dormitoare matrimoniale de lux
  • forum matrimoniale publi 24
  • matrimoniale medias 2018
  • matrimoniale femei sentimente.ro
  • public 24 matrimoniale satu mare
  • matrimoniale galatii
  • matrimoniale femei cauta femei
  • anuntul a la z matrimoniale
  • matrimoniale romanesti
  • matrimoniale divortati
  • matrimoniale negrese
  • anunturi intalniri matrimoniale
  • cuget liber matrimoniale online

– se simte datata, exista atingeri moderne, precum felul in care Ethan se arunca inapoi la batausii care il vizeaza, sfasiendu-i-se cu intelepciune. modele de dormitor matrimoniale orgoliul regal.

Dragoste, complotul lui Simon se ingroasa odata cu aparitia unei postari anonime pe blog in care un coleg de student dezvaluie, sub pseudonimul „Albastru”, ca este homosexual. sit-uri matrimoniale Simtit de un sentiment de solidaritate si foame de conexiune, Simon creeaza o noua adresa de e-mail, alege propriul alias si raspunde. Astfel incepe un fel de prietenie epistolara – si apoi, poate, mai mult – intre cei doi tineri, care isi impartasesc dorintele si frustrarile in note febrile confesionale. olx matrimoniale valcea Filmul transmite usurarea si eliberarea acestei relatii online, precum si obsesivitatea: intr-o lovitura stralucitoare, Simon este vazut aruncand un mesaj catre Blue cu o mana in timp ce sta in clasa, cu degetele zburand de-a lungul tastaturii telefonului. sub birou in timp ce ochii ii raman inchisi pe profesorul din fata lui. femei goale matrimoniale

In curand, Simon incearca sa inteleaga cu cine comunica. Berlanti lasa cu desavarsire misterul, tragandu-ne in interactiunile subit incarcate ale lui Simon cu fiecare „suspect” si aratand fiecare dintre aceste personaje, unul dupa altul, ca albastru al fanteziilor lui Simon. matrimoniale pipera Este copilul popular Bram (ametitor de carismatic Keiynan Lonsdale)? Literul prietenos Waffle House Lyle (Joey Pollari)? Pianistul Pense Cal (Miles Heizer)?

Posibilitatea romantismului deschide lumea lui Simon, permitandu-i sa mediteze un viitor in care nu are nimic de ascuns. Intr-o secventa exuberanta, el isi imagineaza colegiul ca fiind un numar muzical coregrafic cu „I Wanna Dance With Somebody” de Whitney Houston, un ansamblu imbracat in teze colorate care se misca in timp ce Simon incearca sa ridice ritmul. radauti anunturi matrimoniale

Dar cand Martin (Logan Miller) descopera secretul lui Simon, il santajeaza pe Simon sa-l ajute pe Abby. Lucrurile se complica din moment ce Nick are si o intepenire asupra lui Abby, Leah ar putea sa-si alapteze sentimente pentru Simon, iar Simon inca nu stie identitatea baiatului cu care este in proces sa se indragosteasca. matrimoniale cluj manastur Nu strica mult sa spunem ca iesirea protagonistului nu merge asa cum a fost planificat.

Filmul se indreapta spre o formula obositoare, atunci cand navigheaza prin incurcarea dramei dintre Simon si prietenii sai care domina actul al treilea. evenimentul de iasi matrimoniale cu poze In aceasta sectiune, radacinile TV ale lui Berlanti arata cel mai vizibil: Bataile povestirii cresc mai mult conventional; fluxul filmului se intareste intr-o acumulare de „momente” (scena eroica-parentala a lui Garner are nenorocirea de a ajunge atat de curand dupa incomparabila lui Michael Stuhlbarg in Call Me by Your Name ); iar scorul altfel fin al lui Rob Simonsen se transforma in sirop. Din fericire, regizorul reuneste lucrurile pentru un punct culminant romantic, care este, deodata, inradacinat si restrans. matrimoniale topoloveni

Robinson ( Jurassic World ; Everything, Everything ) subliniaza frumos – si potrivit, pentru un personaj care se confrunta cu schimbari emotionale seismice, dar hotarat sa nu fie observat. Contributiile de sub linie sunt lustruite, iar muzica pop este folosita cu nerabdare pe tot parcursul („Apusul de soare Waterloo” de la Kinks este implementat cu un efect deosebit de minunat). www matrimoniale ro 100 la 100 gratis

S-ar putea sa-ti doresti, asa cum am facut-o, ca Berlanti crapase din cand in cand suprafata sitcom-ului, permitand un pic de intuneric intr-o poveste care se refera la fel la claustrofobia dulapului, la fel ca la satisfactia auto-acceptarii. Dar, in timp ce debutul sau in lungmetraj, The Broken Hearts Club: The Romken Hearts Club (2000), s-a simtit un pic usor in ceea ce priveste intelegerea vietii gay contemporane, sunetul constant al noului film al lui Berlanti se inregistreaza la fel de profund de intentionat. fetite matrimoniale Uneori, impingerea lucrurilor necesita tact, simplitate si optimism. Dragoste, Simon intelege asta si cu atat mai bine. matrimoniale femei si fete

Companii de productie: Fox 2000 Pictures, New Leaf Literary & Media, Temple Hill Entertainment,

Distribuitor

media rasucit: Fox Distributie: Nick Robinson, Katherine Langford, Jennifer Garner, Josh Duhamel, Jorge Lendeborg Jr., Alexandra Shipp, Logan Miller, Keiynan Lonsdale, Joey Pollari, Tony Hale Director: Greg Berlanti Scriitori: Elizabeth Berger si Isaac Aptaker, bazate pe romanul lui Becky Albertalli Simon vs. Agenda Homo Sapiens

Producatori: Isaac Klausner, Wyck Godfrey, Marty Bowen, Pouya Shahbazian

Producator executiv: Timothy M. Bourne

Director de fotografie: John Guleserian Producator de