Fasole Adzuki: informatii si sfaturi pentru preparare

de Kira Reckers 2 martie 2020, ora 8:39

Fasolea Adzuki sunt leguminoase din Asia care se inscriu cu numerosii lor nutrienti. Introducem fasolea mica.  

Fasole Adzuki: Fasole miracol sanatoasa din Asia

Fasolea Adzuki este leguminoase asiatice care sunt cultivate in principal in China, Japonia si Coreea. Se mai numesc „soia rosie” si sunt inrudite cu fasolea mung . Semintele de fasole adzuki sunt de obicei rosii si au o linie alba. Gustul lor este usor de nuca si dulce.

Nutrientii bobului adzuki

Datorita ingredientelor lor sanatoase, fasolea adzuki este comercializata ca un nou superaliment. Sunt bogate in fibre si sarace in grasimi. Fasolea are 7,5 grame de proteine ​​la 100 de grame si doar 128 de kilocalorii, deci sunt bogate in proteine ​​si sarace in calorii . De asemenea, contin cantitati semnificative de acid folic, potasiu si fier, precum si un numar mare de antioxidanti.

Utilizarea fasolei adzuki

Fasolea poate fi preparata in multe feluri. De cele mai multe ori sunt disponibile in cutii, dar le puteti cumpara si sub forma de faina. pbase.com



  • altex
  • dedeman
  • billie eilish
  • program tv
  • vremea brasov
  • олх
  • table
  • traducere din engleza in romana
  • snapchat
  • loto polonia multi
  • europass
  • romania
  • bistriteanul
  • jurnalul national
  • cod postal
  • xerox
  • youtube downloader
  • moneygram
  • calculator salariu
  • astratex





In Japonia, fasolea adzuki este adesea transformata in anko , o pasta de fasole sau in cofetarie – aceasta se numeste mochi. Germenii de fasole sunt, de asemenea, comestibili. Fasolea Adzuki are un gust delicios in salate, tocanite de legume sau ca garnitura, de exemplu cu orez.

Pregatiti fasolea adzuki: Iata cum

  1. „Soia rosie” trebuie inmuiata cateva ore inainte de gatit. Desi sunt in general mai usor de digerat decat alte tipuri de fasole , devin si mai digerabile atunci cand sunt inmuiate. Daca doriti sa mancati fasolea adzuki intr-o salata, ar trebui sa le inmuiati in apa cel putin o noapte.
  2. Apoi poti cerne fasolea si sa o speli bine .
  3. La final le incalzi intr-o cratita cu apa proaspata si le calesti aproximativ 45 de minute pana se inmoaie. Apoi le poti condimenta cu sare, piper sau fenicul, de exemplu.

La noi vei gasi multe alte superalimente, precum edamame, camu camu sau fructe de padure goji. Sau ati auzit deja de Kiwano, de exemplu? Dar legumele locale pot fi, de asemenea, sanatoase si gustoase, asa cum demonstreaza retetele noastre de varza sau varza rosie.

Sfat video: Gatit fasole

#Subiecte

  • Fasole
  • Leguminoase
  • nutrient
  • Tendinta alimentara