Obiceiuri cotidiene care va pot deraia in liniste cariera

Te lauzi vreodata cat de putin ai nevoie de somn sau cat de bine te descurci cu stresul zilnic?

Poate ar trebui sa regandim bravada. Stresul in exces si lipsa de somn sunt mai mult decat probleme de sanatate. https://www.bravobookmarks.win/xxx-videos De asemenea, ar putea sa-ti deraieze in tacere ascensiunea pe scara profesionala. Este un subiect pe care au influentat-o mai multi influenti LinkedIn saptamana aceasta. http://www.aytastarim.net/user/conwynliey Iata ce au spus doi dintre ei.

Travis Bradberry, presedinte la TalentSmart

„Data viitoare cand iti vei spune ca vei dormi cand vei fi mort, realizeaza-ti ca iei o decizie care poate face ca acea zi sa vina mult mai devreme”, a scris Bradberry in postarea „Deprivarea somnului te ucide si cariera ta”. https://www.aeriagames.com/user/insammiygp/ „Impingerea tarziu in noapte este un factor de sanatate si productivitate.”

„Castigurile de productivitate pe termen scurt de a sari peste somn la locul de munca sunt rapid spalate de efectele daunatoare ale lipsei de somn asupra starii tale de spirit, capacitatii de concentrare si accesului la functii cerebrale de nivel superior pentru zilele urmatoare”, a scris el, citand un Harvard. https://www.foxtrot-bookmarks.win/adult-movies Studiul Facultatii de Medicina. „Efectele negative ale privarii de somn sunt atat de mari incat oamenii care sunt beti ii depasesc pe cei care nu au somn. https://daltonclvw586.weebly.com/blog/10-celebrities-who-should-consider-a-career-in-wwwescortepublicom

Exista, desigur, motive pentru care avem nevoie de un somn suficient pentru a obtine performante mai bune. „Noile cercetari de la Universitatea din Rochester ofera prima dovada directa pentru motivul pentru care celulele creierului au nevoie sa dormiti”, a scris Bradberry. http://www.photos.newocx.com/index.php?url=https://terraporno.com/incontro-sessuale-tra-due-minorenni-in-una-stanza-dalbergo Studiul a constatat ca atunci cand dormi, creierul tau elimina proteinele toxice din neuronii sai, care sunt produse secundare ale activitatii neuronale atunci cand esti treaz. Din pacate, creierul tau le poate elimina in mod adecvat numai in timp ce dormi. https://kriper.net/user/samirijeyt Deci, atunci cand nu dormi suficient, proteinele toxice raman in celulele creierului tau, facand ravagii prin afectarea capacitatii tale de a gandi – ceva ce nicio cantitate de cofeina nu poate remedia ”, a scris Bradberry.

„Omiterea somnului va afecteaza functia creierului peste tot. https://kinofront.ru/user/camunddatw Va incetineste capacitatea de a procesa informatiile si rezolva problemele, va ucide creativitatea si va catapulteaza nivelul de stres si reactivitatea emotionala ”, a scris el.

In ciuda acelor efecte nocive, multi continua sa doarma mult mai putin decat au nevoie, a scris Bradberry. https://sok-news.top/user/sarrecnqrx „Un sondaj recent al directorilor executivi Inc 500 a constatat ca jumatate dintre ei dorm mai putin de sase ore pe noapte. Iar problema nu se opreste la varf. http://fr3809hv.bget.ru/user/lyndanaijm Potrivit Centrelor SUA pentru Controlul si Prevenirea Bolilor, o treime din lucratorii americani dorm mai putin de sase ore de somn in fiecare noapte, iar privarea de somn costa intreprinderilor din SUA peste 63 miliarde de dolari anual, in pierderea productivitatii. ”

Unele dintre efectele secundare ale somnului de sapte pana la noua ore – cantitatea de cercetari arata ca majoritatea oamenilor trebuie sa „se simta suficient de odihniti” – includ pierderile de memorie, afectarea judecatii morale, afectarea sistemului imunitar si riscul mai mare de boli de inima si accident vascular cerebral, Bradberry a scris. https://godfilm.ru/user/tronenoefd

Bradberry a oferit 10 strategii pentru a dormi mai bine. Printre acestea: „Evitati lumina albastra noaptea; treziti-va la aceeasi ora in fiecare zi; elimina intreruperile; si sa invete sa mediteze . http://u.42.pl/?url=https://takkporno.com/stor-rumpe-brasiliansk-knullet-av-en-enda-storre-penis



  • dedeman
  • email
  • tenis
  • reserved
  • mobexpert
  • antenaplay
  • 24edu
  • muzica de petrecere
  • vreme
  • g4media
  • enel
  • rarbg
  • vremea ploiesti
  • times new roman
  • maxinfinite
  • pepco
  • antena 1
  • freecell
  • translate
  • portalul instantelor





.. http://sfwater.org/redirect.aspx?url=https://terraporno.com/video-porno/porno-100 (Cei care medita) raporteaza ca imbunatateste calitatea somnului si ca pot obtine odihna de care au nevoie chiar daca nu sunt capabili sa mareasca semnificativ numarul de ore de somn. ”

Bernard Marr, director executiv la Advance Performance Institute

„S-ar putea sa credeti ca arderea uleiului de la miezul noptii si ramanerea ocupata constant sunt bune pentru cariera voastra – dar s-ar putea sa va deteriorati grav cariera – si sanatatea”, a scris Marr in postarea sa Stress: The Exhilarating Killer of Your Career (and Life) . https://daltonclvw586.weebly.com/blog/15-up-and-coming-porn-videos-bloggers-you-need-to-watch

„Stresul este unul dintre cei mai mari ucigasi din lumea dezvoltata si .. http://searchamateur.com/myplayzone/?url=https://privyetporno.com/8j5rxwz3 . ne afecteaza negativ carierele”, a scris el. http://lifejordan.com/ask2/user/kensetdrzu Printre altele, creste riscul de boli de inima cu 40%, riscul de infarct cu 25% si riscul de accident vascular cerebral cu 50%, a adaugat el. „Multi oameni se dezvolta cu stresul si adora buzz-ul care vine odata cu acesta, dar ignora efectul pe care il are asupra bunastarii lor fizice si mentale. https://xn—-7sbaibsrbdgjg2ajh3avggdk9e.xn--p1ai/user/fordusdttb

Acestea fiind spuse, cei mai multi oameni de succes sunt surprinzator de putin anxiosi decat ai putea crede, a scris el, „nu pentru ca nu experimenteaza situatii stresante, ci pentru ca au instrumente pentru a face fata si a difuza acest stres”.

Deci, cum va puteti raci si difuza presiunea? Marr ofera o serie de idei. https://urku.org.in/mybb/member.php?action=profile&uid=134136 Printre ei:

„Deseori diferenta dintre o situatie distractiva si provocatoare si una stresanta este pur si simplu intelegerea asteptarilor de la tine”, a scris el. „Asadar, modalitatea numarul unu de a reduce stresul legat de locul de munca este sa ai o idee clara despre ceea ce se asteapta de la tine si sa gestionezi aceste asteptari. http://sarykemer.kz/user/ryalasplor

„Daca va stresati constant in legatura cu munca dupa ce ajungeti acasa, faceti-va timp pentru a face un plan ferm despre cum sa faceti fata problemelor inainte de a parasi biroul”, a scris Marr. „Acel pas te va ajuta sa parasesti locul de munca la serviciu. https://www.sbnation.com/users/kittanrqiu

„Automatizarea cat mai multor sarcini posibil poate ajuta, de asemenea, la reducerea stresului”, a scris el. „Aceasta poate include, de asemenea, decizii zilnice simple, cum ar fi ce sa mancam la pranz sau ce sa purtam. ”

„Si daca lucrati mai mult pentru ca sunteti ingrijorat de bani, cercetarile arata ca nu este un comert bun”. A avertizat Marr. „Un studiu a aratat ca stresul crescut si oboseala de a face ore suplimentare nu au fost compensate de nicio crestere a fericirii sau a bunastarii care ar putea insoti venitul suplimentar”.

Cum gestionezi stresul? Ati constatat ca lipsa somnului va afecteaza performanta la locul de munca? Pentru a adauga parerile dvs. despre aceste subiecte, va rugam sa accesati pagina noastra de Facebook sau sa ne trimiteti un mesaj pe Twitter.