Pierderea muschiului blocat: cinci moduri de a reveni in forma

De David Brown



BBC News

Milioane de oameni au pierdut exercitiile fizice regulate si probabil ca au pierdut masa musculara in timpul pandemiei Covid-19, spun expertii.

Aproape o treime dintre oameni credeau ca puterea lor generala a scazut, potrivit unui sondaj pentru Chartered Society of Physiotherapy and Sport England. https://forums.ppsspp.org/member.php?action=profile&uid=1350385 Aproape un sfert (23%) dintre sub 34 de ani au declarat ca a scazut, fie „putin”, fie „mult”, in timp ce cifra a fost mai mare pentru cei cu varsta peste 55 de ani.

Pierderea musculara poate duce la probleme pe termen lung cu mobilitatea si echilibrul. http://www.bluelightbride.com/member.php?action=profile&uid=284847 Cei la randul lor pot declansa sau agrava o serie intreaga de afectiuni grave de sanatate. Expertii spun ca cei cu probleme persistente ar trebui sa solicite ajutorul unui medic sau kinetoterapeut, dar exista lucruri pe care multi oameni le pot face pentru a se readuce in forma. https://sbankam.ru/user/nycoldzhzb

Incepeti mic

Notiuni de baza cu unele exercitii de baza este cel mai greu lucru pentru multi oameni, spun expertii. Sfatul lor: nu incercati sa faceti prea mult. https://www.list-bookmarks.win/adult-movies-5

„Inceputul mic este cheia motivatiei”, spune Uzo Ehiogu de la Royal Orthopedic Hospital din Birmingham. „Ai nevoie de o mica victorie in fiecare zi”. https://jetia.india77.com/user/profile/1402841

Exercitiul de intarire se refera in mod fundamental la miscarea lucrurilor grele. Dar asta nu inseamna neaparat greutati mari. http://3dtaraz.kz/user/ismerdtbyo Propria ta greutate corporala poate fi suficienta. Pentru cineva care a facut foarte putin sau deloc exercitii fizice in timpul blocarii, 15 minute de gospodarie sau gradinarit, sau inca o mie de pasi pe zi, ar putea fi un loc bun pentru a incepe, spune el. http://forum.geonames.org/gforum/user/edit/616951.page

„Cel mai mare factor in formarea obiceiurilor sanatoase este consistenta.” Deci, cel mai bun mod de a atinge acest lucru este de a stabili obiective mici pe care stiti ca le puteti atinge. http://new.mkdvostok.ru/user/marinkswus „Oamenii cu obiective grandioase sunt mult mai putin susceptibili sa ramana cu ei”.

Incepand cu cateva flotari sau jumatati de flotari, asezati-va in picioare pentru exercitii sau ghemuituri si plangeri – puteti parcurge un drum lung. http://kompressors.info/user/profile/119541

Impinge si trage

Muschii corpului nostru superior, bicepsul, tricepsul, muschii pectorali sau toracici si muschiul trapez din spate si umeri s-ar fi putut slabi in timpul blocarii. Lisa Osborn-Jenkins, care trateaza pacientii din Southampton, spune ca lucruri simple precum schimbarea modului in care facem cumparaturi s-ar fi putut adauga la probleme. http://novonikschool.ru/user/tucanegkzu

“Purtarea gentilor de cumparaturi incarcate este o activitate extrem de importanta. Trecerea la cumparaturi online inseamna ca multi oameni au disparut. https://100kursov.com/away/?url=https://bucuresti.escorte66.com/valea-ialomitei

O modalitate buna de a-l recupera este sa incepeti sa faceti exercitii de impingere si tragere.

“Muschii din partea din fata a corpului sunt de obicei buni la impingere, iar muschii din spate sunt buni la tragere”, spune domnul Ehiogu. https://www.snupps.com/cynderskqf “Ar trebui sa incerci sa le echilibrezi pe amandoua.”

Deci, asta poate insemna apasari sau trei sferturi de apasare pe genunchi, daca apasarile complete sunt prea mari, cu initial doar cateva repetari. http://84.almatybala.kz/user/lygrigzwsz Un exercitiu de tragere poate fi o actiune de vaslit, folosind o banda intinsa sau un pull-up folosind o bara de tragere ieftina pe un cadru al usii.

Si nu trebuie sa fie un exercitiu formal. http://online-mastermind.de/member.php?action=profile&uid=104953 Mutarea lucrurilor in gradina sau curatarea unui dulap va pot oferi acelasi antrenament.



  • benvenuti
  • c
  • flanco
  • mangago
  • animekage
  • vremea buzau
  • ccc
  • ariana grande
  • ziua națională
  • eneba
  • sign in yahoo
  • traducere romana engleza
  • translator
  • stiri mondene
  • pdf to word
  • dc news
  • zara
  • otter
  • punct unic de acces
  • xvideo




Munca la picioare

Exercitiile simple pentru partea inferioara a corpului si nucleul dvs. https://ukraine-doctor.info/user/ithrisazki pot aduce beneficii mari, spune medicul specialist neurolog Caroline Appel. Aceasta inseamna exercitarea muschilor picioarelor, a fundului, a abdomenului si a spatelui inferior. http://mernesmax.ru/user/tammonudcg

„Exercitiile de a sta in picioare sunt o modalitate buna de a incepe”, spune ea, impreuna cu ridicarea gambei si urcarea si coborarea scarilor. Incepeti doar cu 10 repetari si acumulati: „Construiti mai incet decat credeti ca puteti”, spune dr. http://amigoru.ru/user/lydeenlytc Appel.

Cand sunteti gata si, daca este cazul, puteti trece la genuflexiuni si alunecari. http://livecoachzone8.tearosediner.net/vonporno-explained-in-fewer-than-140-characters

“Daca nu ai multi bani pentru echipamente, nu ar trebui sa te opreasca. Poti incepe cu aproape nimic. http://redrice-co.com/page/jump.php?url=https://matrimoniale66.com/anunturi/matrimoniale-barbati-cluj

Programeaza-l

A avea un program scris ne ajuta sa depasim „oboseala deciziilor” si sa ramanem pe drumul cel bun, spune fizioterapeutul Ben Lombard.

El subliniaza ca milioane de oameni au pierdut exercitiile accidentale, cum ar fi mersul la gara in timpul blocarii. http://jualy.bilimbolimi.kz/user/fearanpckq Deci, a face un program pentru a compensa exercitiile pierdute a devenit de doua ori important.

„Oamenii trebuie sa fie organizati cu obiective simple, inteligente si specifice”, spune Patricia Smith de la Universitatea din Londra. Este greu de realizat fara un program.

Dna Smith spune ca exercitiile fizice in acelasi timp in fiecare zi ne pot ajuta, de asemenea, sa dezvoltam rutine sanatoase. Si Lisa Osborn-Jenkins spune ca este de doua ori eficient daca il poti face social. Exercitiul cu ceilalti iti ofera doua feluri de motivatie: „Exista placerea de a fi alaturi de ceilalti si exista sentimentul foarte important ca nu vei vrea sa-i dezamagesti prin faptul ca nu te prezinti”.

Lasati kitul afara

Lasarea trusei de exercitii asezate cu o seara inainte este o modalitate buna de a va asigura ca nu va retrageti din exercitii dimineata, spune domnul Lombard.

„Este vorba despre minimizarea barierelor mentale in calea exercitiului”.

In acele cateva minute, probabil cand tocmai te-ai trezit, vazand trusa ta pregatita si gata, este un semnal puternic ca s-a luat o decizie ferma. O faci.

A fi nevoit sa vanati prin sifonier pantalonii scurti face mult mai probabil sa va retrageti – si data viitoare sa va rasturnati si sa va intoarceti la culcare.

La fel, domnul Ehiogu spune: „Puneti antrenorii langa usa”.

Daca ati iesit din obisnuinta de a face miscare in timpul blocarii, acordati-va un motiv mai putin pentru a evita sa va intoarceti la el acum.

Ilustratii de Gerry Fletcher

Ati putea fi, de asemenea, interesat de . ..