Radacina in jos, Ridicati: Posa de peste

Unul dintre modurile mele preferate de a ma simti fericit si armonios este sa fac o plimbare pe plaja cu cainele meu, Leroy. Valurile moale coboara aproape pana la varful degetelor noastre si ne distram alungandu-i in timp ce aluneca inapoi in ocean. Fiecare val lasa un semn in nisip, iar eu, de asemenea, ma gasesc schimbat dupa natura. Cerul vast imi creeaza spatiu in minte si in inima, iar nisipul ferm de sub picioare ma face sa ma simt impamantat, in siguranta si increzator. Simt o legatura cu mine, cu cainele meu, cu intreaga lume – si stiu ca practica mea de yoga de mult timp a jucat un rol in deschiderea catre aceasta vasta si profunda experienta personala a naturii. best mom son porn digitalloveinfo1.theglensecret.com

Multe persoane au experiente transformatoare similare in natura dupa ce au adus yoga in viata lor. Unul dintre motivele acestui sentiment profund de conexiune este ca suntem toti alcatuiti din aceleasi elemente: pamant, vant, foc, apa si spatiu. Daca acordam o atentie suficienta in timpul practicii noastre de yoga, simtim aceste elemente in propriul nostru corp. Simtim umezeala din gura si ochi; greutatea pamanteasca a scheletului nostru; vantul respiratiei noastre care se misca in interior, in afara si prin noi; focul cald al organelor noastre digestive. Si in sfarsit, cand ne linistim suficient, simtim vastitatea spatiului din noi si din jurul nostru. nonk porn test.hit1.ru

La fel cum natura are nevoie de echilibrul adecvat de apa si pamant pentru a inflori, la fel, avem nevoie ca elementele din corpul nostru sa functioneze armonios. Yoga ne poate ajuta sa recunoastem atunci cand ne-am pierdut echilibrul elementar. Cand suntem prea fluizi, ne pierdem sentimentul de stabilitate. Cand suntem prea pamanti, creativitatea noastra sufera. De fapt, aceste doua elemente – apa si pamantul – care au fost atat de mult o parte din experienta mea de pe litoral, sunt si elementele dominante ale Matsyasana sau Posa de peste. thicc teen porn www.bookmarkzoo.win

Numele sanscrit pentru Fish Pose se refera la Matsya, care a fost o intrupare a zeitatii hinduse Vishnu. Povestea spune ca, cu mult timp in urma, pamantul devenise corupt si avea sa fie depasit de un potop. Vishnu, care era insarcinat cu pastrarea universului, s-a transformat intr-un peste numit Matsya. El a dus pe marii intelepti hindusi in siguranta intr-o barca, ceea ce a asigurat pastrarea intelepciunii lor si a omenirii in sine. La fel cum Matsya a reechilibrat pamantul si oceanul, tot asa, practicarea Fish Pose poate fi o modalitate de a va restabili atentia si de a va oferi rezistenta atunci cand va simtiti incarcati de gravitatie. loki porn astro-wiki.win Vei simti asta cand te vei ingropa pe pamant prin activitatea puternica a picioarelor tale, care, la randul tau, iti imbie pieptul ca un val si iti adanceste respiratia. Fish Pose intareste, de asemenea, spatele si abdominalele, iar yoghinii cred ca curba profunda a gatului beneficiaza de tiroida. Ca toate pozele cu indoire inapoi, Matsyasana iti ridica inima si iti usureaza starea de spirit.

Beneficii:

  • Intareste spatele
  • Deschide inima
  • Intinde abdomenul si muschii intercostali in coaste
  • Stimuleaza tiroida

Contraindicatii:

  • Leziuni la gat
  • Leziune la spate scazuta
  • Durere de cap

Incalzire

Matsyasana este mai buna decat o pauza de cafea – te va trezi, te va pune la sol si te va lasa sa te simti inviorat. De fapt, puteti sa o faceti chiar si sub birou la mijlocul dupa-amiezii! Daca petreci mult timp stand la un birou sau intr-o masina, probabil ca ai observat ca coloana vertebrala se invarte in mod normal inainte si pieptul tau se scufunda. porn 00 new.zar-school.ru Puteti incepe sa inversati acel model fizic creand noi amprente de miscare care sunt similare cu cele ale lui Matsyasana.

Incepeti practica cu Tadasana (Mountain Pose), apoi pliati in Uttanasana (Standing Forward Bend). De acolo, paseste inapoi in Adho Mukha Svanasana (Poza de caine cu fata in jos).

Dupa trei-cinci respiratii in caine jos, treceti inainte in Plank Pose. Munca puternica a picioarelor in aceasta poza va fi importanta pentru Posa ta de peste ulterior. salome gil porn johnnys.jocee.jp De la Plank coboara-te incet pe burta. Apasati-va soldurile inapoi in Balasana (Posesia copilului) pentru cateva respiratii, apoi reveniti la caine cu fata in jos. Repetati aceasta scurta secventa de trei ori pentru a va incalzi.

Pasul 1: Cap de figura navei

Continuand din secventa anterioara, a patra oara cand te cobori la podea, ramai acolo. Puneti fruntea pe podea. magic potion porn 34.shymkent-mektebi.kz Tine picioarele nemiscate. Ridicati bratele in spatele spatelui si intercalati degetele, creand un pumn cu doua maini. Inclinati usor coatele pentru a permite umerilor sa se rostogoleasca si sa inainteze putin. Acest lucru face ca omoplatele sa se largeasca unul de celalalt. Acum rostogoliti-va umerii inapoi si simtiti cum omoplatele se trag in spate. tg transformation porn www.tradeportalofindia.org Poti simti cum iti deschide pieptul? Apasati picioarele si picioarele in jos pe covoras si ridicati pieptul, umerii si indreptati-va de pe podea intr-un mic spate superior. Lasa ridicarea sa actioneze din actiunea in jos a picioarelor si deschiderea pieptului din lucrarea omoplatelor.

Nu va simtiti ca capul de pe fata unei nave? Poate o nava ca a lui Matsya! Dupa trei respiratii, coborati. Intoarce-ti capul intr-o parte si odihneste-te. Repetati acest lucru, asigurandu-va ca spatele incepe atunci cand sternul – nu nasul sau barbia – se ridica ca raspuns la picioarele apasate. jumanji porn www.giantbomb.com

Pasul 2: Peste sustinut la perete

Stai in Dandasana (Staff Pose) cu talpile picioarelor atingand peretele. Plasati o patura invelita in care vor fi omoplatii atunci cand va intindeti si o patura pliata unde va fi capul.

Foloseste-ti mainile pentru a-ti apasa coapsele spre podea. Cu cat femurii scad mai mult, cu atat cultiva mai multa energie in miscare in jos. Acest lucru ne ajuta sa ne simtim intemeiati, in siguranta si suficient de increzatori pentru a ne lasa emotional. latina hard core porn andresysgl694.iamarrows.com Actiunea descendenta creeaza ancora pentru ca pieptul sa se ridice, ca un balon cu aer cald.

Tine-ti picioarele angajate in timp ce te culci incet. Aliniati patura rulata de-a lungul marginii de jos a omoplatelor. Rotiti-va extern bratele superioare si, in timp ce continuati sa va culcati, lasati-va umerii sa alunece in josul spatelui si gatul alungit. Puneti baza craniului pe cealalta patura. private school jewel porn apps.stablerack.com Tineti-va de coatele opuse peste cap.

Apasati cu fermitate picioarele pe perete, observand cum afecteaza coloana vertebrala. Incercati sa va relaxati pieptul si coastele, astfel incat munca de deschidere a spatelui provine din actiunea picioarelor si sprijinul ruloului. Miscati-va respiratia in partea din spate si in partile corpului. Simtiti valul respiratiei rostogolindu-se in interior si in afara si relaxati-va in acest ritm de unda, ca si cum ati pluti pe ocean. brooklyn chase porn gif neurostar.com Imagineaza-ti ca balonul pieptului tau se misca in vant, dar nu pluteste.

Stai aici timp de una pana la trei minute. Apoi indoiti-va usor genunchii, rotiti-va pe partea dreapta si asezati-va incet.

Pozitia finala: Posa completa de peste

Acum esti pregatit pentru Matsyasana. Intindeti-va pe spate in Supta Tadasana (Poza de munte inclinata), picioarele puternice impreuna, picioarele flexate. hotel room porn todosobrelaesquizofrenia.com Faceti pumnii si indoiti coatele. La o inhalare, apasati coatele in jos, lasand sa ridice pieptul atat de sus incat sa puteti aseza chiar partea superioara a capului pe podea. Apoi, asezati-va palmele in jos in lateral si inclinati-va degetele spre picioare, cat puteti. Apasati ferm palmele in pamant si ridicati coatele. Acest pas este important, deoarece iti trage omoplatii in spate pentru a crea o ridicare si deschiderea pieptului. dog knot porn noexcuselist.com Daca va mentineti coatele apasate in jos, va veti frange gatul si umerii, ceea ce nu doriti.

Pozitia gatului in Fish Pose este mult mai profunda decat a fost in pozitiile de pregatire, dar daca utilizati cu adevarat picioarele si bratele, gatul ar trebui sa se simta lung si ar trebui sa existe doar un pic de greutate pe cap. Daca aveti o greutate prea mare pe cap, inseamna ca probabil mainile nu apasa in jos si nu veti primi suficient de ridicare in piept.

Dupa ce te simti situat, poti sa te arunci in experienta ta pe masura ce se desfasoara. Cei mai multi dintre noi incercam sa ne controlam experientele, dar pentru ca yoga sa se intample cu adevarat, trebuie sa dam drumul. tina fire porn v.miqiu.com Poti sa-ti relaxezi mintea ganditoare si sa te adaptezi la un sentiment de constientizare mai extins? Simtind greutatea oaselor, fluxul respiratiei, apele din burta si focul din muschii tai, poti incepe sa experimentezi in mod natural elementul spatiului. Pe masura ce respirati, pur si simplu stati-va in acest loc de deschidere si sprijin.

Dupa doua-trei respiratii, asezati coatele inapoi pe podea, apasandu-le in jos. Ridicati capul, cu barbia spre piept si miscati-va prin fiecare vertebra in timp ce va rostogoliti pe spate. Relaxati-va pentru cateva respiratii. sable porn realinfonetwork2.theglensecret.com

Fluid si stabil

Pentru a termina, asezati-va picioarele pe podea si lasati genunchii sa cada usor unul langa altul. In cele din urma, rostogoliti si asezati-va pe o patura, cu picioarele incrucisate. Observa linistit efectele practicii tale. Poti simti, chiar si acum, cum legatura ta cu pamantul ajuta la sustinerea ridicarii coloanei vertebrale si adancirea respiratiei? Poate simtiti un sentiment mai profund de integrare elementara decat inainte de practica. Poate ca poti duce acel sentiment in ziua ta, cu fiecare pas pe pamant, oferindu-ti fluiditatea de a fi spontan, deschis si conectat cu tot ceea ce intalnesti. yes daddy porn bestinfolist5.trexgame.net Daca aveti noroc, s-ar putea sa intalniti chiar si Leroy!

Yoga Romance

Yoga este la fel ca toate celelalte relatii: cu cat efortul cu mult mai bun se angajeaza, cu atat iti revii mai mult. De fapt, angajamentul este una dintre liniile directoare esentiale ale caii yoghine complete. Yoga Sutra de la Patanjali invata ca pentru a fi un adevarat yogi, trebuie sa ai un devotament arzator fata de practicile zilnice de asana, Pranayama (tehnici de respiratie) si meditatie, precum si alegeri disciplinate ale stilului de viata despre alimentatie, baut si socializare. Sau, asa cum le-a placut profesorului meu, ar trebui sa „Exersati ca parul tau arde!”

Practicarea regulata poate fi o comanda destul de inalta, mai ales daca sunteti nou la yoga. Este posibil sa simtiti deja un sentiment de bunastare, o flexibilitate crescuta si un izvor la pas. furry lizard porn forum.geonames.org Dar asta nu inseamna neaparat ca va simtiti motivati sa va ridicati cu o ora mai devreme sa stati in meditatie in fiecare zi sau sa alegeti o clasa de asana la cina cu prietenii.

In momentul in care l-am cunoscut pe sotul meu, m-a facut sa rad si dupa fiecare data abia asteptam sa-l vad din nou! Dar a durat un timp sa simtim genul de angajament pana la moarte, fa-ne-ne-parte, pe care il avem acum. A avea acest sentiment mai devreme in viata noastra de intalnire ar fi fost ciudat, infiorator si intens necorespunzator.

Numele sanscrit pentru angajamentul fata de practica yoga este tapas, care este adesea tradus ca „disciplina”. Dar este o disciplina la alegere – nu ceva care sa te fortezi pe tine intr-un ritm nefiresc de rapid. mom blackmailed porn www.garrisonexcelsior.com Relatia ta cu yoga poate fi ca o romantism care mai intai starneste o flacara in inima ta, apoi devine consumatoare pentru un timp (chiar facandu-te sa te simti dreapta), dar in cele din urma se stabileste in rolul de tovaras pe tot parcursul vietii. Vii sa ai incredere in practica ta, chiar si atunci cand te surprinde.

S-ar putea sa nu fii indragostit de yoga dupa primul tau caine Downward, dar in timp, iti vei aminti cat de bine te-ai simtit la sfarsitul sesiunii de antrenament si vei astepta cu nerabdare urmatoarea – asa cum asteptam cu nerabdare sa vazandu-l pe sotul meu in timp ce inca ne intalneam. Adesea, cand oamenii invata prima data despre tapas, se simt obligati sa adopte un regim zilnic strict inainte de a descoperi cu adevarat ce inseamna yoga pentru ei. Uneori, aceasta buna intentie creeaza prea multa presiune si te conduce la ardere. selena stone porn a77523zu.bget.ru In schimb, luati-l incet, cate o asana la un moment dat. Savurati fiecare sedinta de antrenament si faceti suficient cat sa va simtiti foame pentru mai mult. In acest fel, focul de tapas va creste in tine, devenind un partener puternic pe calea ta yogica.

Cyndi Lee este un autor, artist si fondatorul OM Yoga Center din New York.