Rascumparare recenzie: HOLLER DACA YA HEAR ME Deschide pe Broadway – Toate recenziile!

HOLLER IF YA HEAR ME, scris de Todd Kreidler si regizat de Kenny Leon, se deschide in aceasta seara, 19 iunie, la Teatrul Palatului.

HOLLER IF YA HEAR ME joaca poetul slam premiat, actorul, cantaretul, muzicianul Saul Williams (Slam) ca John, Christopher Jackson (After Midnight) ca Vertus, Saycon Sengbloh (Motown The Musical, Fela!), Precum Corinne, Ben Thompson ( Matilda) in rolul lui Griffy, John Earl Jelks (nominalizarea Radio Golf – Tony) in functia de Street Preacher, Joshua Boone (Brownsville Song [partea laterala pentru Tray] la Actors Theatre of Louisville), precum Darius, Dyllon Burnside (“Prison Break”) ca Anthony si Castigatoarea premiului Tony Tonya Pinkins (Jelly’s Last Jam, Caroline sau Change, Play On!) In rolul doamnei Weston.

Holler If Ya Hear Me, lumea din muzica si versurile lui Tupac Shakur, patrunde in viata intr-o poveste non-biografica despre prietenie, familie, razbunare, schimbare si speranta. voyuer porn www.automaniasiouxfalls.com Prin poezia uneia dintre cele mai influente si mai importante voci ale secolului XX, ni se ofera o fereastra catre realitatile strazilor inca in prezent.

Sa vedem ce au avut de spus criticii .. pixar porn www.serbiancafe.com .

Michael Dale, BroadwayWorld: Poetul Slam Saul Williams este o prezenta galvanizanta in debutul sau pe Broadway, jucand un rol central care poate fi luat drept vocea autorului. In calitate de John, el deschide seara intr-o celula a inchisorii, urmand sa fie eliberat dupa sase ani. gabbi carter porn forum-rodzinne.pl „Blocul meu” ofera viziunea sa asupra lumii violente si asupritive la care se intoarce („Acum, cacatul este permanent fierbinte pe blocul meu / Nu reuseste niciodata sa fie impuscat / Nu pot explica durerea unei mame atunci cand fiul ei pica”), dar John este hotarat sa obtina doar un loc de munca si sa ramana fara probleme.

Charles Isherwood, The New York Times: Bataile sunt dulci, iar cuvintele au adesea o incarcatura electrica in „Holler if Ya Hear Me”, un nou musical de pe Broadway inspirat de versurile popularului, dar tulburat rapper Tupac Shakur, care a fost filmat si ucis la 25 de ani la Las Vegas, in 1996. Din pacate, multe altele despre acest spectacol ambitios, care s-a deschis joi la Teatrul Palatului, se simte din suflet, dar cu mana grea, intrucat iti poarta acasa mesajul cu o neobosita care te poate lasa in curand amortit. ryan reid porn greencoachlab9.theburnward.com la povestea tragica pe care incearca sa o spuna.

Mark Kennedy, Associated Press: Productia de mare energie, simtita profund, dar in cele din urma, suprasolicitata, s-a deschis joi intr-o aprindere de N-cuvinte la Palatul Teatrului, dovedind atat faptul ca rapul merita momentul sau sa straluceasca pe o scena Broadway, cat si ca vreo 20 de cantece Shakur oarecum poate supravietui transformarii – abia .. female goblin porn mb.tickets.wonderworksonline.com . Spre deosebire de alte muzicale jukebox, melodiile din „Holler If Ya Hear Me” sunt rareori livrate in stilul artistului original. In schimb, creatorii show-ului isi testeaza elasticitatea transformandu-i in duete sau cantece de grup – iar unul chiar primeste un tratament popular cu chitara acustica. bonnie rotten porn www.douban.com Pericolul este ca stilul versant urgent si gratuit al melodiilor personale ale lui Shakur devine difuzat, luminat si aplatizat … scrambled porn lovelovesoft6.wpsuo.com Oricum, rap-ul este ferm pe Broadway si asta este ceva de sarbatorit.

David Rooney, The Hollywood Reporter: John Singleton se poate relaxa. Orice pericol al dezvoltarii sale indelungate Tupac Shakurbiopic a fost batut cu pumnul de Holler Daca Ya Hear Me este indepartat rapid de experienta dezinvolta a acestui muzical rap Broadway bine intentionat, dar fara dinti. tasia porn ccm.net Spectacolul nu este o drama biografica, ci o poveste de prietenie si familie, violenta armelor, rasismul si mantuirea intr-un cartier negru din orasul interior, inspirat din versurile si poezia lui Shakur. Totusi, exista si problema. Muzica este adesea puternica, iar interpretii sunt capabili sa fie uniform, dar melodiile sunt potrivite pentru prezentarea narativa, cel putin in decupajele si personajele stoc ale scriitorului Todd Kreidler. padma mccord porn deanhxlq299.bearsfanteamshop.com

Marilyn Stasio, Varietate: Iata marea intrebare care ar trebui sa fie in mintea producatorilor de „Holler If Ya Hear Me”: Acum ca am construit-o, vor veni? Raspunsul rapid: Poate. Poate nu. Depinde de campania de marketing. bioshock little sister porn m.kaskus.co.id Asta este investitorii de jocuri de noroc au beneficiat de acest tratament muzical al lucrarilor lasate in urma de Tupac Shakur, artistul rap care acum a murit la 25 de ani in cadrul unei fotografii din 1996. In ciuda unei carti neplacute, acest spectacol este pe foc. Dar va fi o vanzare grea cu auditiile traditionale, si fanii adevarati pot primi preturi pentru biletele Broadway?

Elysa Gardner, SUA Astazi: Asadar, sa laudam mai intai pe Holler Daca Ya Hear Me (*** din patru stele) pentru ceea ce face – recunoscand ca audientele Broadway cresc tot mai diverse si incurajand aceasta crestere – si, la fel de importanta , ce nu face: nostalgie de muls . lily porn bandit250.ru .. Sub directia viguroasa si sensibila a lui Kenny Leon, actorii principali – printre acestia un Christopher Jackson rece si carismatic si un Tonya Pinkins tipic cald, aprig – sunt convinsi si simpatici si Waters si coregraful Wayne Cilento mineaza santurile robuste si nuantele sufletesti din materialul lui Shakur, in numere de productie emotionante. maleficent porn www.ybcxz.com Desi exista rasuciri crunte – si cele contrazise – efectul general este inaltator. Sarbatorind creativitatea subiectului sau, mai degraba decat exploatarea legendei sale,

Glenn Gamboa, Newsday: Este potrivit ca ambitiile din spatele lui “Holler If Ya Hear Me” sa fie la fel de mari ca artistul care l-a inspirat – rapperul, poetul si actorul Tupac Shakur .. resident evil licker porn golf-wiki.win . Si este pe creditul lui Leon ca “Holler”, o poveste simpla despre cum oamenii de pe un bloc din ziua de azi dintr-un oras industrial nenumit din Midwestern se confrunta cu o tragedie, se dovedeste la fel de bine ca ea .. nun lesbian porn www.charitiesbuyinggroup.com . Cu toate acestea, povestea se simte adesea ca sari prin cercuri pentru a trece dintr-o performanta stelara. de la distributie la urmatoarea. caught incest porn footballzaa.com Devine un roller coaster de emotii pentru cei de pe scena, dar se misca atat de repede incat publicul nu are cu adevarat nicio sansa sa se conecteze la ele. La final, „Holler” te lasa sa te simti mai epuizat decat inspirat.

David Cote, Time Out NY: In timp ce au aparut muzicale bogate in rap (In the Heights), fuziunea hip-hop si razzle-ametitoare a fost in cel mai bun caz complicata, mai grea. sissy cartoon porn kameronpamw492.almoheet-travel.com Cea mai recenta incercare este Holler daca Ya Hear Me, un reconstituire a ghetoului nu atat de fabulos al melodiilor lui Tupac Shakur (1971-1969) pentru o poveste de moralitate furioasa despre razbunare si a doua sanse. Cu toate ca puristii din compunere de cantece se vor micsora si se vor invrednici la contorul de Shakur liber si inclinatia la rima inclinata, adevarata crima impotriva ambarcatiunilor este cartea slaba a lui Todd Kreidler .. dropbox porn 100kursov.com . Regizorul Kenny Leon are o mana sigura cu piese drepte (cum ar fi reinvierea sa solida a lui A Raisin in Soarele), iar intreprinderea merita respect pentru aducerea pirotehniei verbale si a furiei politice a lui Shakur in fata unui public nou. Dar Holler este un amestec fara forme de melodrama, videoclipuri muzicale si clisee muzicale pe jumatate. destiny hive porn wx.lt

Robert Kahn, NBC New York: Este un pariu sigur pe care o abatere de oameni de teatru s-a indepartat de hip-hop – cel putin, de genul care nu a fost scris de compozitorul „In the Heights”, Lin-Manuel Miranda – pentru ca este zgarcit, furios si are o problema de perceptie in unele sferturi. Daca esti tu, atunci „Holler If Ya Hear Me”, muzicalul de pe Broadway inspirat de „versurile lui Tupac Shakur”, este o sansa de a corecta o omisiune grava. Daca, totusi, ati fost in trenul Tupac de-a lungul timpului, atunci „Holler” . jessica weaver porn www.deltabookmarks.win .. este o ocazie de banner pentru a sta in uimirea unui canon bogat care, este greu de inteles, a luat nastere cu un barbat care a murit la numai 25. interracial bisexual porn www.bausch.com.my Dar cele doua duzini de melodii prezentate luxuriant … sunt filetate de o poveste fictiva atat de obosita si atat de des spusa, incat poti

Matt Windman, AM New York: S-ar putea crede, sau cel putin sincer speranta, ca „Holler If Ya Hear Me”, noul muzical care incorporeaza cantece si poezii ale regretatului rapper si artist hip-hop Tupac Shakur … sa fie o lucrare inovatoare, constienta din punct de vedere social … Asadar, este extrem de descurajant sa raportam ca „Holler If Ya Hear Me” este o mizerie totala si o greseala. Poate ca a avut nevoie de mai mult timp pentru dezvoltare .. . In loc sa se concentreze asupra vietii scurte si tumultuoase a lui Shakur, care ar fi oferit o anumita structura, „Holler If Ya Hear Me” se integreaza – sau cel putin incearca sa se integreze – melodiile lui Tupac intr-un scop fara scop si poveste confuza despre violenta de banda intr-un peisaj urban generic care este plin de personaje nedezvoltate. Cu alte cuvinte, este o imitatie cu adevarat slaba a „West Side Story”.

Joe Dziemianowicz, New York Daily News: “Holler If Ya Hear Me”, primul muzical rap jukebox de la Broadway, aduce valori si valori minime. Productia este vibranta, cruda si plictisitoare, dar se trage in picior cu previzibilitate si neinteligibilitate .. . Leon .. . ghideaza o productie fluida, gresie si gratioasa. Miscarea si coregrafia lui Wayne Cilento energizeaza totul . .. Problema principala – si este una mare – este claritatea: Dictia noroasa si mixul de sunet nesigur devin o minge naufragioasa pentru rimele glorioase construite de Shakur. „Matilda” a adus aceleasi ce-si spun ei vai, dar rap-ul are in vedere cuvintele.

Robert Hofler, The Wrap: Ca si in cazul „Rocky” din apropiere, cel mai bun lucru despre „Holler” este noua configuratie a sezatorilor, care este uluitor de eficienta pentru a ne oferi o vizionare a soimului pradator asupra scenei de pe strada sumbra de mai jos. In caz contrar, acest spectacol continua sa cada prada aproape tuturor cliseelor ​​care au facut din muzica jukebox un astfel de gen malefic in teatru. Nu doar ca cartea lui Todd Kreidler nu se potriveste cu puterea stapanirii si poeziei puternice a lui Shakur. Kreidler continua sa subverteze acele versuri cu o poveste care face o mizerie contradictorie a personajelor sale principale. „Holler” nu este o travestie precum super-reusita „Mamma Mia!”, Unde doar prima linie a fiecarei piese Abba se refera la actiunea la indemana, iar restul versurilor merg pe calea lor vesela si fara scop. Dar prea des, Versurile lui Shakur comenteaza doar continutul emotional din viata personajelor. Ca si in cazul majoritatii muzicalelor jukebox, versurile rareori continua actiunea. Ceea ce lasa cartea lui Kreidler cu mult prea explicabil de facut.

Alexis Soloski, Guardian: Toarn one out for Holler if Ya Hear Me, muzicalul de la Deadway la sosirea Broadway, inspirat de versurile lui Tupac Shakur. Intrucat drepturile de viata ale lui Tupac erau indisponibile, regizorul Kenny Leon (recent castigator al lui Tony pentru Raisin in renasterea Soarelui) si dramaturgul Todd Kriedler au adaptat o duzina si jumatate din piesele sale viscerale la o poveste profund nelocuitoare.

Jesse Green, Vulture: Ambitia spectacolului de a reface teatrul nu ar putea fi mai literala: Palatul a fost transformat dintr-o casa traditionala Broadway in ceva mai mult ca un stadion, cu orchestra sa drastic drastica si cu o abilitate ridicata sa intalneasca balconul dupa doar noua randuri. (Aproximativ 600 de locuri au fost eliminate in acest proces.) Fosta sectiune de orchestra din spate este acum predata la cateva exponate neacordate imprumutate de la Muzeul National al Hip-Hop-ului, inclusiv un pulover albastru pentru copii aparent purtat de cineva si o pereche. a cizmelor Timberland personalizate cu portretele lui Mandela si Obama. Daca aceasta din urma reamenajare se simte obraznica si confuza, cea mai mare, mult batjocorita in camerele de chat din teatru in asteptare, reuseste de fapt, cu toate ca arunca publicul in actiune.

Robert Feldberg, Bergen Record: In timp ce limba ar putea fi aspra, materialul ales pentru „Holler” este aproape fara margini de partea ingerilor. Decreteaza violenta si faradelege, maltratarea femeilor, discriminarea si saracia inrautatitoare si impactul lor colectiv distructiv asupra vietii multor afro-americani. Cu aceleasi mesaje repetate si puse in scena de personaje schitate in scene destul de generice, spectacolul are greutati sa inainteze.

Credit foto: Joan Marcus