Recenzia Gentlemen: intoarcerea lui Guy Ritchie la filmele cu gangsteri este o mizerie furioasa si rasista

CultureFilmReviews

Intr-adevar, filmele de gangsteri ultra-britanici ale lui Ritchie au mers intotdeauna pe o linie subtire intre flipabilitatea baietilor lor si cruzimea simpla – dar acest lucru ar putea fi cel mai furios dintre toate

Reg: Guy Ritchie. escorte bucuresti publi 24.ro Distributie: Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Henry Golding, Michelle Dockery, Jeremy Strong, Eddie Marsan, Colin Farrell, Hugh Grant. escorte sector4 18 cert, 113 minute. top escorte constanta

A fi „infractor cu sanse egale” nu scuza in mod magic rasismul. escorte pe facebook Ati crede ca scriitorul-regizor Guy Ritchie ar fi constient de acest lucru in 2019. publi24 ploiesti matrimoniale Si totusi, iata-l pe The Gentlemen , in care o distributie de stele repeta insulta rasiala sub iluzia ca practica sa standard pentru o comedie interzisa despre barbatii umbrosi si relatiile lor chiar mai umbroase. forum dame de companie Intr-adevar, filmele de gangsteri ultra-britanici ale lui Ritchie au mers intotdeauna pe o linie subtire intre flippancy-ul lor de baieti si cruzimea simpla – iau stereotipurile agresive ale lui Snatch despre Irish Travellers ca luptatori si aranjamente care vorbesc prostii, dispretuiti si degradati de societate. chat cu curve Dar Gentlemen pare a fi cel mai furios dintre toate filmele lui Ritchie. curve in targu mures

In mod surprinzator, are un american ca lider: Mickey Pearson (Matthew McConaughey), un om care a inceput cu nimic, dar in curand si-a patruns in clasele superioare. escorte satu mare La Oxford, a devenit o sursa sigura de marijuana pentru colegii sai de bani. curve timis Avanseaza cateva decenii si acum are propriul imperiu al drogurilor. citate despre curve Dar cand se raspandeste ca vrea sa incaseze bani si sa se retraga, vulturii incep sa circule. escorte de lux romania Crima, santajul si tradarea devin ordinele zilei. matrimoniale sibiu publi24

Dar aceasta nu este o diatriba antistitutionala, care isi bate joc de nobilii aterizati si de oricine se agata fara mila de putere – este un act de nihilism pur, alimentat de o furie fara carma. matrimoniale timisoara femei cu poze Evrei, femei, clasa muncitoare, homosexuali, negri, intreaga Asia de Est – fiecare demografie imaginabila devine momentul vizat si denigrat. dame de companie militari residence

• curve tinere
  • escorte sexi bucuresti
  • escorte bucuresti non stop
  • dame mature de companie
  • escorte de lux pitesti
  • publicat 24 matrimoniale arad
  • curve online
  • curve constsnta
  • matrimoniale caras
  • dame de companie tm
  • escorte tr severin
  • matrimoniale brasov publi 24
  • escorte asiatice
  • numere de telefon curve
  • curve centru vechi
  • futai curve
  • anunturi matrimoniale romania gratuite
  • curve medias
  • matrimoniale casatorii femei bacau
  • dame de companie resita

Singurul lucru pe care domnii considera ca merita sa-l sarbatorim este bravada masculinitatii albe, deoarece Mickey isi pacaleste in mod repetat dusmanii si iese in frunte. escorte caransebes Eticheta „infractor cu sanse egale” nu prea suna adevarata atunci cand te etichetezi ca fiind scutit de parodie. dame de companie poze

Nici acest lucru nu este scuzabil sub stindardul autenticitatii caracterului. curve moreni Filmul este structurat in jurul unei relatari colorate de catre jurnalistul tabloid Fletcher (Hugh Grant) catre unul dintre prietenii lui Mickey, Raymond (Charlie Hunnam). curve de lux pret Avand in vedere relatia sa amara cu anumite sectoare ale presei, actorul se delecteaza in mod clar cu rolul. matrimoniale femei si barbati cu poze Accentul lui Grant este o impresie a unei impresii a lui Michael Caine, iar capra, jacheta de piele si ochelarii nuantati marcheaza inaltimea modei de sac. El a fost practic construit pentru a oferi linii de lovitura si i se ofera cea mai mare parte a leului. La inceput, el introduce Ochii uscati ai lui Henry Golding ca un tip „chinezesc, japonez, pekinez”, inainte de a schimba „l” cu un „r” in expresia „licenta pentru a ucide”. Fara indoiala, Ritchie intentioneaza ca publicul sau sa rada aici.

10 dintre cele mai cautate filme din 2019

Afisati toate cele 10

The Gentlemen marcheaza primul film de gangsteri al lui Ritchie in ultimii zece ani, cineastul trecand de atunci la tarife prietenoase cu familia, cum ar fi Sherlock Holmes si remake-ul live Aladdin . Este aceasta o taratoare disperata inapoi la o idee prost conceputa despre zilele de glorie ale regizorului? In ciuda micilor incercari de a ramane relevante (exista o gluma de Brexit), filmul nu poate sa nu reface alene marca inregistrata a lui Ritchie – exista acelasi stil de editare maniacala si cavalcada constanta a cuvantului C. Ceea ce lipseste este oricare dintre stralucirile autentice care au facut ca Lock, Stock si Doua butoaie de fumat sa merite sa fie atenta in primul rand. Gentlemen se simte cu mult trecut de data de expirare.

The Gentlemen este lansat in cinematografele din Marea Britanie pe 1 ianuarie