Recenzie Cannes 2019: Rocketman

Biografia muzicala a lui Elton John a facut comparatii inevitabile cu Bohemian Rhapsody de anul trecut – dar este un film mai bun?

O descoperire mai importanta vine atunci cand este prezentat lui Bernie Taupin (Jamie Bell), obsedantul tarii si occidentalului, care a scris mai multe dintre cele mai faimoase versuri ale lui Elton. http://forums.visualtext.org/member.php?action=profile&uid=239907 Cei doi barbati sunt cei mai buni prieteni instantanei, dar Elton tresari cand isi da seama ca Bernie ii vede mai degraba ca frati decat ca potentiali parteneri romantici. https://cerberus-chain.be/member.php?action=profile&uid=25514 Aceasta, sugereaza filmul, este caderea sa. http://www.video-bookmark.com/user/bilbukoqys Este disperat de sarutarile pe care nu le-a primit de la Bernie, precum si de imbratisarile pe care nu le-a primit de la tatal sau, asa ca este usor de ales pentru un manager rau intentionat si demonic, John Reid (interpretat de Aiden Gillen in Bohemian Rapsodia si de Richard Madden aici), care il mentine in turnee si inregistrari, oricat de dependenti de bauturi si droguri devine. https://www.sierrabookmarking.win/best-cam-girls

Si, baiete, se bazeaza pe bautura si droguri. http://www.svdp-sacramento.org/events-details/14-03-01/E-_Waste_Collection_at_St_Lawrence_-_October_4.aspx?Returnurl=https://matrimoniale66.com/anunturi/publi24-matrimoniale-miercurea-ciuc Rocketman incepe ca o placere nostalgica placuta – un carnaval de tabara al modei din anii 1970 si cliseele mandresti ale showbizului. http://forums.dollymarket.net/member.php?action=profile&uid=4278246 Ofera distractia de a-i vedea pe Elton si Bernie fiind impinsi in sus si in sus de doi directori de discuri ireverentiosi, Ray Williams (Charlie Rowe) si Dick James (un Stephen Graham, care mananca tigari, care mesteca peisajul). http://engawa.kakaku.com/jump/?url=https://privyetporno.com/8j7qnvb0 Si ofera emotia de a vedea asa-numitul „baiat gras de la Pinner” (desi nu este gras in film) inflorind intr-o superstar responsabila, ni se spune, pentru cinci la suta din totalul vanzarilor record din lume . https://freetone.pro/user/baniuscneo

Insa, dupa aceasta prima goana ametitoare, Rocketman se instaleaza intr-o rutina de auto-ingaduinta si autocompatimire. https://egaskme.com/user/fordusgrtv Oamenii nu sunt niciodata la fel de interesanti cand sunt drogati pana la globii oculari, iar Elton este drogat pana la globii oculari ornati cu ochelari pentru o lunga perioada de timp. https://forum.malighting.com/wcf/user/35949-regwandhhr/?editOnInit=true#about Nu ca scenariul exploreaza vreodata adevaratele adancimi ale dependentei si depresiei. http://www.premio-tuning-bestellshop.at/Home/tabid/2115/Default.aspx?returnurl=https://merhabaporno.com/bir-sarisin-sikikleri-icinde-bir-insan-hayvan-ile-kamu In schimb, o mare parte din a doua jumatate a filmului este in esenta un montaj stralucitor al lui Elton care cade in piscine si cade impreuna cu prietenii, cu doar cadrele de ochelari in continua expansiune si parul tot mai subtire pentru a distinge o luna de alta. https://xn—-7sbabr7abmoddedvfl.xn--p1ai/user/profile/149833 Obtinem esenta destul de repede: Elton se auto-mediceaza pentru ca se simte izolat si ne iubit. https://romeo-wiki.win/index.php/XingPorno:_The_Good,_the_Bad,_and_the_Ugly Dar filmul face acest lucru superficial atat de des, incat anii cocainei chiar par sa dureze ani de zile. https://ribamorie.ru/user/tronenvuph

• ing
  • bershka
  • traductor
  • e-licitatie
  • posta romana
  • nio stock
  • antena 1 live
  • yahoo mail sign in
  • vremea brasov
  • clasament liga 1
  • barlad online
  • survivor
  • yahoo mail login
  • fortuna bet
  • polonia multi
  • mp3 download
  • viata libera
  • cropp
  • stiripesurse
  • leroy merlin

Cu toate acestea, chiar si atunci cand motorul sau este bazait, Rocketman este tinut in zbor de Greatest Hits, desfasurat in mod regulat, aranjat de pompa maxima antemica de catre Giles Martin si centurat de Egerton. https://kinomovi.uz/user/ciaramchtp Este mai bun decat Rami Malek, care a castigat Oscarul pentru cel mai bun actor pentru interpretarea sa ca Freddie Mercury? Probabil ca nu. https://research-wiki.win/index.php/15_Reasons_Why_You_Shouldn’t_Ignore_PrivyetPorno Egerton este mai confortabil cu comedia decat cu tragedia, asa ca Elton este aproape o caricatura a cuiva care deja se caricatura. http://www.khanbogdcourt.gov.mn/user/marinkaaam Dar el este extrem de simpatic, cu o pricepere pentru expresiile oi si o fizicitate libera. https://imya-rossii.ru/user/beunnasjsr Iar Malek nu a cantat piesele in Bohemian Rhapsody. https://www.bookmarking-presto.win/adult-movies-6

In cel mai bun caz, filmul este fericit atat sa-si venereze eroul, cat si sa-l ia pe mickey – sa adune laude stralucirii sale muzicale intr-un minut si sa faca niste smecheri obraznici si intelepti in ceea ce urmeaza. https://www.4shared.com/office/IOlsN_Njiq/234484.html Atunci cand atinge acest echilibru, Rocketman este irezistibil: o epopee comica cu pasul in picioare, care ar trebui sa-l impinga pe Fletcher pe lista A a regizorilor si sa impinga albumele lui Elton John inapoi in topuri.

★★★★ ☆

Film de dragoste? Alaturati-va  BBC Culture Film Club  pe Facebook, o comunitate pentru fanaticii filmelor din intreaga lume.

Daca doriti sa comentati aceasta poveste sau orice altceva pe care l-ati vazut pe BBC Culture, accesati  pagina  noastra de  Facebook sau trimiteti-ne un mesaj pe Twitter .

Si daca ti-a placut aceasta poveste,  inscrie-te la buletinul informativ saptamanal bbc. com , numit „Lista esentiala”. O selectie selectata de povesti de la BBC Future, Culture, Capital and Travel, livrate in casuta de e-mail in fiecare vineri.