Recenzie: In cazul in care mainile atinge nu pot face o poveste de dragoste nazista

Ce conteaza ca „umanizarea unui nazist?” Este o intrebare care va fi dezbatuta destul de mult deoarece noul film al regizorului Amma Asante Where Hands Touch isi continua turneul de presa in saptamanile urmatoare (ajunge in teatre pe 14 septembrie), si merita intrebat si raspuns cu buna credinta, avand in vedere reinvierea recenta de ideologie neo-nazista in sfera publica. matrimoniale publi 24 valcea Chiar daca Asante a aparat filmul imediat controversat atunci cand a fost relatata initial premisa – un adolescent negru biracial din Germania nazista se indragosteste de un membru al tineretului nazist – preocuparile preventive erau valabile: ultimul aspect al lui Asante nu se apropie nicaieri de a justifica propria sa existenta. piata az cluj matrimoniale

Tehnic vorbind, filmul este curat. revista matrimoniale Cinematografia este corespunzator claustrofoba, plina de fotografii stranse in spatii mici si este excelenta in invocarea pericolului mereu constrans al regimului nazist. .matrimoniale De asemenea, este destul de bine actionat, cu o interpretare admirabila din partea lui Abbie Cornish, in rolul lui Kerstin, mama alba la un copil negru pe care il iubeste si este disperat sa se protejeze. matrimoniale vaduve Lenya lui Amandla Stenberg are momente puternice, mai ales atunci cand sapa mai adanc in trecutul mamei sale, in incercarea de a descoperi cum a ajuns sa existe pe lume ca „ticalosul din Renania” si sa impace ceea ce va insemna asta pentru propriul simt al identitatii. matrimoniale maramures publi 24

Insa performanta de exceptie este in mod clar Lutz de George MacKay, ca tanar nazist de care Lenya se indragosteste, ceea ce nu este o problema in sine si atat de mult, ci este un indiciu al locului in care filmul se indeparteaza de ceea ce ar fi putut sa se transforme in decent, care afecteaza filmul pe care il viza clar Asante. numere de telefon matrimoniale Este o problema asemanatoare cu romanul din 2016 al lui Jodi Picoult Small Great Things ; rasistul recunoscut este personajul cu cea mai mare profunzime si dezvoltare a personajului. anunturi matrimoniale prieteni casatori Fata lui Lutz este plina de acneea unui baiat al carui trup nu s-a instalat inca in pubertate si ii sublinia tineretea. matrimoniale bucutesti Nu este surprinzator ca filmul il ghideaza pe spectator sa-l vada ca o victima a locului sau in istorie; un baiat a carui crima este pur si simplu ca crede ceea ce a fost invatat. matrimoniale ro\

Lutz-ul lui MacKay a lovit accidental in Lenya, pe strada, aproape de inceputul filmului, invartindu-i chipul. publi 24 timis matrimoniale Din motive pe care le descoperim mai tarziu au legatura cu dragostea secreta a tatalui sau nazist pentru muzica jazz, el se intereseaza pentru ea si in curand obisnuieste sa o urmareasca in jurul orasului, in timp ce ei lovesc o romantism, escortand-o in secret si inapoi spre siguranta casei ei. matrimoniale prahova campina Scenele lui Lenya si Lutz impreuna sunt emotionante si dulci; romantismul lor rau este in cea mai mare parte credibil. matrimoniale tomnatic judetul timis Dar aceasta este exact problema. matrimoniale brasov pub Lutz nu este pur si simplu niciun baiat german cerut de lege pentru a se alatura Tineretului Hitler. matrimoniale fete pt casatorie Este fiul unui important ofiter SS si la doar cateva grade din centrul puterii. ziarul raid ploiesti matrimoniale

Filmul pune intrebari interesante despre complicitate, totalitarism, indoctrinare si confruntarea rasei cu identitatea nationala, dar nu exploreaza suficient de multe idei pentru ca acestea sa fie cu adevarat semnificative in acest context. aplicatii matrimoniale gratuite O parte din problema cu romantismul central al filmului este cat de rezonabil pare. anuntul telefonic matrimoniale diverse Adolescentii se intalnesc, se indragostesc si vor sa fie impreuna. matrimoniale sibiu.ro Nu exista nimic deosebit de radical in legatura cu asta pana cand nu le asezi pe partile opuse ale unui genocid. monitorul de galați matrimoniale Nu va deranjati ca filmul nu va deranjeaza niciodata ca va convingeti ca acestia au vreo chimie sau legatura reala in afara unei curiozitati antropologice a diferentelor lor. matrimoniale corabia

• oferte matrimoniale lugoj
  • mobexpert paturi matrimoniale
  • publi24 ro anunturi matrimoniale arad
  • evenimentul matrimoniale iasi
  • monitoru de suceava matrimoniale
  • matrimoniale romania gratuit
  • matrimoniale nevazatori
  • desteptarea matrimoniale bacau
  • matrimoniale baia mare ecupidon
  • matrimoniale vaslu
  • matrimoniale oradea casatorie
  • publi 24 matrimoniale buc
  • matrimoniale bado
  • matrimoniale bucureşti
  • prezentare matrimoniale
  • matrimoniale iasi publi
  • matrimoniale cu numere de tel
  • matrimoniale femei hunedoara
  • publi24 costinesti matrimoniale
  • matrimoniale din vaslui

In general, politica rasiala a filmului este in cea mai buna masura. sit matrimoniale Mama lui Lenya este disperata sa insiste asupra umanitatii fiicei sale, insa Lenya insasi pare mai preocupata sa fie recunoscuta ca germana decat sa recunoasca faptul ca nici ne-germanii nu ar trebui sa fie supusi tratamentului vicios al Reich-ului. olx arad matrimoniale Empatia lui Lutz se extinde numai pana la propria lui erectie; atata munca este depusa pentru a arata ca doreste sa o scuteasca pe Lenya de la tratamentul acordat evreilor din Germania, incat nimic nu se face din faptul ca el crede in continuare ca evreii merita ceea ce li se intampla. matrimoniale constanta tomis plus El ramane complicat la fiecare rand pana cand o ameninta direct pe Lenya, inclusiv atunci cand se intalnesc din nou intr-un lagar de concentrare. anuntul telegrafic matrimoniale Cand Lenya fantasizeaza despre viata din America dupa prima lor relatie sexuala, Lutz o informeaza ca ii linistesc pe oameni negri si ii dau foc acolo multumesc foarte mult. Germania este, evident, mult superioara. Sentimentele lui pentru ea sunt dulci si veritabile, dar nu exista nimic eroic sau iubitor in legatura cu o politica „un bun negru”.

La sfarsitul filmului, exista un postscript despre 25. 000 de germani negri care au fost persecutati in timpul razboiului si despre cei care au supravietuit pentru a sfida viziunea lui Hitler despre o natiune pura ariana. Este aproape infiorator cat de mult ar fi fost interesanta o poveste care s-a concentrat in mod special pe luptele acestei comunitati uitate. Exista un argument care arata ca identitatea biraiala a Leniei este esentiala pentru poveste; lupta ei eterna este intre neagra ei vizibila si fenotipica si protectia limitata a albului mamei sale. Dar „crima” identitatii sale de rasa mixta devine platforma unor presupuneri indoielnice despre puterea de a induce in eroare lumea din rasism atunci cand romantismul lui Lenya are ca rezultat o sarcina, la fel cum a facut-o si mama ei. acest copil mixt va arata lumii ceea ce nu a putut. Acesta este un lucru iresponsabil de a sugera sau de a sugera, mai ales avand in vedere ca trei sferturi din parintii copilului ei vor fi arieni. De ce ar trebui ca armonia rasiala sa necesite eradicarea generationala a negrului din identitatea ei?

Desi a fost realizat in mod expert, filmul esueaza deoarece refuza sa recunoasca in mod semnificativ adevarul de baza al dinamicii terifiante a puterii dintre cei doi indragostiti. Lenya si Lutz sunt nepasatori sa fie vazuti impreuna si apelurile lor apropiate sunt infatisate ca fiind la fel de periculoase pentru el ca si pentru ea. Niciodata nu se arata ca Lenya este prudenta in legatura cu interactiunea cu el sau chiar se teme in mod rezonabil de intentiile sale sau de felul in care romantismul lor ii pune pe ea si familia ei in pericol. Incordeaza credulitatea ca o fata neagra in Germania nazista ale caror acte de identitate sunt in mod constant o chestiune de ingrijorare nu ar avea o constientizare mai imediata a pericolului constant ea se confrunta, chiar daca ea este doar 16. In cazul in care mainile Touch se concentreaza atat pe ideea ca dragostea poate traversa orice granita, incat uita ca nu exista o iubire suficient de puternica pentru a pune un pod genocid.

Cate Young ( @battymamzelle ): contrabandist, tanar hagbeast.