Recenzie: La „Schimbari”, Justin Bieber gaseste mantuirea prin sexul casatorit fierbinte si R&B relaxat

Cea mai izbitoare imagine din „Seasons” – reclama subtire, acoperita cu 10 parti, pe care Justin Bieber a lansat-o pe bucati pe YouTube pentru a-si promova al cincilea album de studio – este vederea superstarului pop, in varsta de 25 de ani, care s-a inchis intr-un personaj personal camera de oxigen. curve bucuresti dristor

Dovada (daca ati cerut-o) ca superstarurile pop nu seamana cu ceilalti dintre noi, este o expresie vizuala contundenta a ceea ce seria documentara arata clar in multe alte moduri: Bieber, cicatriciat din experienta celebritatii globale, are o nevoie profunda de protectie. matrimoniale femei cu nr de tel pentru casatorie Din nou si din nou, vedem oamenii din jurul lui – sotia sa, Hailey Baldwin; managerul sau, Scooter Braun; „antrenorul lui fanatic” de odinioara, Ryan Good – facand tot ce le statea in putinta pentru a crea un fel de spatiu sigur in jurul lui Bieber, care vorbeste sincer in spectacol despre faptul ca sistemul nervos i-a fost distrus la o varsta frageda de prea multi bani, prea multe droguri , prea multa adulatie. fantezii cu curve

Cantaretul isi face inca un cocon in „Changes”, un set discret de blocaje blande de electro-R & B, care descrie relatia sa cu Baldwin ca un refugiu din lumea nemiloasa pe care inca nu este gata sa o reintroduca. imfree matrimoniale Mult timp pe chitare cu tonuri curate si groove de suflet somnolent – si multe, multe cuvinte despre dragostea unei femei bune – reprezinta o schimbare distincta fata de EDM-ul palpitant al ultimului album al lui Bieber, „Purpose” din 2015; consistenta sa stilistica marcheaza, de asemenea, o noua abordare, dupa ce Bieber a lucrat independent intre LP-uri in colaborari indepartate cu Luis Fonsi, David Guetta, Dan + Shay si altii. anunturi matrimoniale gratuite bucuresti

Cu toate acestea, R&B a fost intotdeauna locul unde Bieber – care, nu uitati, a venit sub tutela lui Usher – merge pentru confort si rascumparare. curve nerva traian Este casa naturala pentru vocea lui inalta si suflata si pentru micile infloriri vocale la care exceleaza; poti auzi cat de multumit este sa aiba un spatiu pentru a se intinde in melodii precum „Habitual” si „Disponibil”, care suna ca demonstratii in comparatie cu structurile stranse in forma de grila ale hiturilor „Purpose” precum „Scuze” si „ Ce vrei sa spui?”

In aceste melodii si altele, „Changes” poate aminti „Journals”, colectia intima a single-urilor digitale lansate de Bieber in 2013, la sfarsitul unui an in care exploatarile paparazzi lui (inclusiv utilizarea romana a galetii de mop a unui restaurant) a pus serioasa amaraciune in popularitatea sa. matrimoniale bucuresti femei cu poza Sef printre profesionistii din studio? Poo Bear, care a lucrat si in culise la „Journals” – si care poate fi vazut in mod regulat in „Seasons”, inca un protector infasurandu-l pe Bieber in timp ce compun melodii relaxate si versuri atragatoare de ciudate aici. curve fitting

„Sa nu ne pierdem unul pe celalalt / Sa-l luam rapid”, inventeaza el in „Come Around Me”, in timp ce „Intentions” foloseste o metafora de planificare financiara neasteptata: „Inima plina de echitate, esti un activ”. matrimoniale casatorie femei In „All Around Me”, el descrie confortul unei relatii de lunga durata, ca cineva de doua ori mai mare decat el – apoi pune capat pistei cu tipatul unui nou-nascut. dame de companie simleu

• dame de companie bucuresti studente
  • matrimoniale bacau femei
  • monitorul galati matrimoniale
  • bacau dame de companie
  • matrimoniale sector 6
  • matrimoniale romania iasi
  • matrimoniale badoo
  • curve craiova
  • site-uri matrimoniale romania
  • escorte turnu magurele
  • numere dame de companie
  • escorte falticeni
  • escorte lux brasov
  • bazar matrimoniale
  • escorte ordea
  • escorte frumoase
  • forum dame de companie iasi
  • matrimoniale carei
  • curve cehia
  • matrimoniale publi 24 cluj

(Poate ca exista un anunt in magazin pentru episodul final al seriei YouTube. escorte 2 mai )

Totul sugereaza ca Bieber se afla in sfarsit intr-un loc bun, desi intrebarea pe care o pune acest cantaret – si adesea foarte minunat – pentru cantaret este daca acel loc se poate suprapune cu locul pe care l-a avut odata in centrul pop-ului. curve sexi Stropirea tobelor de capcana la moda indica faptul ca se gandeste la asta, la fel ca si spoturile pentru invitatii de post-streaming de la Post Malone si Travis Scott. dame de companie mature suceava Si cei 127 de milioane de adepti pe Instagram ai lui Bieber – este de doua ori numarul pe care il are Drake – dovedesc ca locul este acolo pentru reluare, daca doreste. matrimoniale republica moldova femeie

Dar „Schimbarile” cu ardere lenta se simt in cea mai mare parte ca o retragere intentionata dintr-o scena care necesita angajare instantanee. anunturi matrimoniale gratis in ziare online romania Ceea ce ati spune ca este tocmai scopul, daca Bieber nu ar fi plecat intr-un tur al stadionului in luna mai. agenti matrimoniale Oricum presupune cum joaca aceste lucruri confortabile, la scara mica, in acele spatii gigantice. curve de lux ploiesti Exista doar atat de mult oxigen in aer liber. peste curve