Recenzie: Premiera sezonului 2 „Harley Quinn” ia un ton mai intunecat

* Avertisment de spoiler pentru Harley Quinn sezonul 1 si primul episod din sezonul 2.

Harley incearca sa declanseze o revolta de secrete in premiera sezonului 2 al „Harley Quinn”. escorte mature prahova

Universul DC

La doar cateva luni dupa ce serialul animat al lui DC Universe, Harley Quinn, a incheiat sezonul 1, sezonul 2 are premiera pe 3 aprilie. (Puteti citi recenzia mea pentru sezonul 1 aici. matrimoniale ortodoxe ) Primul sezon a avut multe puncte forte – dialog quippy, umor absurd, multe de actiune, Poison Ivy (Lake Bell). De asemenea, a facut o treaba grozava oferindu-i lui Harley ( Kaley Cuoco, The Big Bang Theory ) un arc in care trebuie sa-si vada relatia abuziva cu Joker pentru ceea ce este si sa invete sa stea pe picioarele sale fara el. matrimoniale public bucuresti Este foarte distractiv .. dame de companie babe . dar sezonul a avut si cateva greseli grave. curve carei Cu exceptia lui Poison Ivy, i-au dat lui Harley un echipaj complet masculin, unul care include dr. Psycho (Tony Hale) – un misogin si violator. matrimoniale barbat caut barbat (Daca doriti sa vedeti cat de minunat lucreaza Harley cu o echipa de femei, mergeti sa urmariti Birds Of Prey.) Face glume rasiste si antisemite in numele aratarii ca aceste personaje sunt ticalosi. curve floresti Si isi subutilizeaza cel mai mare personaj – Poison Ivy. Am prezis ca, pentru ca serialul sa fie corect, va trebui sa remedieze aceste trei aspecte, dar pe baza premierei sezonului 2 (un singur episod a fost lansat devreme in presa), nu a reusit si a eliminat o parte din elemente care au facut ca sezonul 1 sa functioneze atat de bine. curve perfume

Ca sa recapitulam, in finala sezonului 2, Joker (Alan Tudyk) si Legion of Doom au luat in jos Liga Justitiei si au preluat Gotham. Harley si echipajul ei au reusit in cele din urma sa-l doboare definitiv pe Joker si, practic, au salvat orasul. escorte active buzau Sezonul 2 revine la scurt timp dupa aceea, cu orasul Gotham in ruine. Statele Unite declara ca Gotham nu mai face parte din tara, iar criminalitatea si haosul domnesc in oras. dame de companie floresti Este clar ca aceasta setare va sta la baza noului sezon, care nu este grozav. O parte din ceea ce este grozav in sezonul 1 este rautatea pe care Harley reuseste sa o faca in oras, dar ce e distractiv daca Harley provoaca haos daca totul este deja in haos? Functionarea obisnuita a orasului a fost, de asemenea, o mare hrana pentru comedia despre latura umana a ticalosilor nostri. curve din suceava Sigur ca isi continua jafurile si misiunile, dar le place, de asemenea, sa stea si sa se uite la televizor impreuna (este o gluma pe care Harley o sparge continuu televizoarele lui Ivy).

• publi24 dame de companie brasov
  • matrimoniale lesbiene
  • escorte gl
  • publi24 matrimoniale hunedoara
  • fantezi neveste curve
  • escorte recomandate
  • curve in craiova
  • escorte verificate bucuresti
  • curve din targoviste
  • curve beius
  • curve neamt
  • dame de companie codlea
  • dame de companie busteni
  • how to link curve
  • neveste curve
  • escorte belgia
  • skype curve
  • curve bacau
  • escorte gorjului
  • publi24 curve bucuresti

Aceasta setare elimina complet acest aspect. publi 24 matrimoniale deva

Daca sperati ca Ivy va avea un rol mai activ in noul sezon, ganditi-va din nou. In esenta, petrece intregul episod indurandu-l pe Harley ca ar trebui sa incerce sa revendice orasul pentru ea insasi, din moment ce ea este cea care l-a dat jos pe Joker, apoi fiind suparata cand Harley nu isi ia sfatul. dame de companie lupeni Desigur, Harley isi da seama ca Ivy are dreptate pana la sfarsitul episodului, asa ca cred ca despre asta va fi noul sezon, Harley incercand sa cucereasca Gotham. Dar ea are concurenta, deoarece toti raufacatorii ramasi au preluat deja orasul si l-au impartit intre ei. dame de companie vilcea Acest spectacol iubeste sa-l pastreze pe Harley un underdog, care, sincer, este locul in care personajul prospera.

Partea amuzanta este ca pana si spectacolul isi da seama de coltul in care s-au pus, facand orasul sa cada. matrimoniale elmaz femei Acesti ticalosi, care se numesc Liga Injustitiei, subliniaza problema ca au nevoie de un oras infloritor, cu o economie, pentru a-si conduce escrocheriile si jafurile si pentru a-si face banii. Fara aceasta, nu exista crima „organizata”, asa cum subliniaza, exista doar crima. escorte dubai Cum ar trebui sa-l urmarim pe Harley conducand un hoist bancar daca nu mai exista banci? Prin urmare, avem raufacatorii care conduc ei insisi orasul.

Inca sper ca vor adauga mai multi ticalosi de sex feminin la echipajul lui Harley, dar deocamdata spectacolul nu pare sa faca pasi in acea directie. curve la domiciliu Desi este minunat ca echipajul lui Harley ii este atat de loial fata de ea, este dezamagitor faptul ca singura alta femeie este inca Ivy. Intre timp, dr. sait de matrimoniale Psycho nu pare sa mearga nicaieri, care este un personaj pe care l-as vedea cu placere.

Noul sezon are un ton mai intunecat, care nu sunt sigur ca functioneaza pentru el. de ce sunteti curve Zilele in care Harley a fugit in jurul Gotham si a intrat in probleme s-au incheiat, deoarece orasul Gotham s-a prabusit efectiv. Adica cum ar trebui sa ai o poveste despre modul in care Harley santajeaza orasul pentru a numi o autostrada dupa ea si lasand-o sa o proiecteze (una dintre cele mai bune povesti din sezonul 1) daca nu exista oras? Nu sunt la fel de investit in Harley incercand sa preiau Gotham. publi24 bacau matrimoniale De asemenea, nu mai exista Liga Justitiei cu care sa se joace si majoritatea ticalosilor din sezonul 1 au disparut si ei (Lex Luthor a fost absolut perfect in acest spectacol), deci acele aspecte ale spectacolului au disparut. Va trebui doar sa vedem unde ne duce aceasta noua poveste. Poate ca scriitorii au cateva trucuri la maneca pentru niste jachete distractive pentru care Harley si echipa ei sa intre. Totusi, acesta nu este un inceput minunat.