Saptamana in clasic: Salome; Siegfried / Gotterdammerung; Bournemouth SO / Karabits – recenzie

Dragostea e oarba. O imagine fotografica a unui cap legat la ochi, parte a lui Cupidon intentionat in extaz, parte a prizonierului torturat, umple peretele din spate pentru o mare parte din noua productie a Operei Nationale Englezesti din Salome de Richard Strauss . curve barlad Nu, nu Jokanaan (Ioan Botezatorul), al carui cap ajunge, proaspat macelarit, intr-o punga de plastic unde ramane, care curge sange. Nu, nu si nogginul taiat al calului de velur roz, mare, incrustat, ale carui varsaturi florale se revarsa, in stilul de carnat Punch si Judy. dame de companie sector 3 Numai cand Salome (Allison Cook) isi scoate peruca lunga si blonda, putem identifica fata cu parul recoltat ca, se pare, a ei.

Montarea Adenei Jacobs este plina de orori si nu de genul asociat de obicei cu opera lui Strauss din 1905, care are deja multe. matrimoniale constanta mamaia Este, de asemenea, plin de puzzle-uri: Jokanaan in tocuri rosii, Irod ca un Mos Craciun in pelerina si chiloti rosii, un rezervor de peste gol, indicii vizuale catre dadaism, Beyonce, animalele si corpurile contorsionate ale artistului belgian Berlinde de Bruyckere, strada dansul, masturbarea si jucaria roz-tara zanelor din Equestria.

Intregul spectacol, descris in prealabil de regizor ca „feminin”, este iritant, grotesc, la inceput vacu, apoi ingrijorator. escorte masculine Cu toate acestea, aproape o saptamana mai tarziu, provoaca inca ganduri si intrebari fara raspuns, obligandu-ne sa o luam in serios. Am ramas cu dorinta de a ma intoarce, cu atat mai bine sa o inteleg si sa aud din nou cantarile puternice si voluptuoase ale orchestrei, dirijate de directorul muzical al ENO, Martyn Brabbins. matrimoniale belgia

Strauss si-a luat libretul din piesa lui Wilde din 1891, derivata din povestea biblica in care Irod ii porunceste sa danseze fiicei sale vitrege Salome. In schimb, ea cere capul lui Ioan Botezatorul. publi 24 matrimoniale Salomeea este deodata dezirabila si ticaloasa, obiectul poftei si, in obsesia ei cruda, si manipulatorul. Aceste paradoxuri sunt esentiale pentru joaca si opera. matrimoniale husi Personajele sunt extrem de stilizate. Nu exista posibilitate ca acestia sa interactioneze natural. escorte telefon Faptul ca Salome este atat victima, cat si victima nu este niciodata pus la indoiala.

Intrebarea fecioara sau a prostituatei este la fel de veche ca si povestea in sine. escorte sex Productia lui Jacobs, totusi, daca un eseu de program coagulat este o indicatie, pretinde a fi „o confruntare cu abisul femininului”, o provocare la „soliditatea fenomenala a intelegerii noastre despre feminin si masculin ca un binar incontestabil”. Rasucirea aici este relatia aproape erotica dintre mama si fiica. film despre dame de companie Aceasta este dragostea pe care Salome o realizeaza in cele din urma, pe masura ce luna se innegreste? Intr-o abatere de la original, ea pune o arma in gura inainte ca soldatii lui Irod sa o poata sfarama.

Proiectele lui Marg Horwell, iluminate de Lucy Carter, nu ofera niciun indiciu al caldurii furioase din Iudeea sau al mirosului exotismului de la sfarsitul secolului care a atras atat de mult Strauss. anunturi dame de companie bucuresti Opera incepe in intuneric, posibil in afara unui club de noapte. Actiunea principala se desfasoara intr-o galerie fara ferestre, instalatia sa video principala fiind un prim plan al gurii lui Jokanaan, care se misca in timp real. publi 24 escorte galati Salome rataceste, rasucindu-i suvite de par, o adolescenta plictisita, in forma de sala, in vesta si „pantaloni scurti obraznici” din Lycra (cred ca sunt chemati).

Cook, care se misca si actioneaza superb, nu are inca capacitatea vocala de a se ridica deasupra enormei orchestre a lui Strauss, dar canta convingator si dispretuieste o linie ucigasa. matrimoniale femei botosani

• escorte bucuresti publi 24.ro
  • escorte sector4
  • top escorte constanta
  • escorte pe facebook
  • publi24 ploiesti matrimoniale
  • forum dame de companie
  • chat cu curve
  • curve in targu mures
  • escorte satu mare
  • curve timis
  • citate despre curve
  • escorte de lux romania
  • matrimoniale sibiu publi24
  • matrimoniale timisoara femei cu poze
  • dame de companie militari residence
  • escorte caransebes
  • dame de companie poze
  • curve moreni
  • curve de lux pret
  • matrimoniale femei si barbati cu poze

Dansul ei, care nu implica voaluri, nu este activat sau oprit, este predat in mare masura patru majorete cu cozi inalte, care folosesc ata dentara si se zvarcolesc mai degraba ca niste pahare, decat ca seducatoare. Irod, portretizat subtire de Michael Colvin, este incantat. escorte drobeta Susan Bickley se ocupa cu stil de neclintirile neclintite ale lui Herodias. Clare Presland isi pune amprenta in rolul minuscul, dar important al paginii sale. matrimoniale ramnicu valcea Ca Jokanaan, talentatul David Soar nu este ajutat de o amplificare distorsionata. Cantarea cea mai buna vine de la Stuart Jackson in rolul lui Narraboth, tanarul sirian lovit de Salome. matrimoniale gherla

„Energie nelinistita”: Stefan Vinke, stanga, si Gerhard Siegel in Siegfried. Fotografie: Bill Cooper

Finalizarea inelului lui Wagner la Royal Opera House – Siegfried si Gotterdammerung – a fost simpla in comparatie, cu bonusul unui cap taiat, cel al gigantului Fafner, cantat cu cea mai adanca si intunecata forta de Brindley Sherratt. curve din braila In Siegfried , lunga scena de deschidere i-a oferit intotdeauna genialului Gerhard Siegel sansa de a fi fascinant ca pitic domestic Mime, gatind, curatand, asezand o fata de masa ca un hausfrau agitat.

Siegfried, eroul neinfricat, a fost livrat cu energie nelinistita, sunand note de top si exuberanta, de catre Stefan Vinke, revenind la rolul pe care l-a cantat la ultima renastere a productiei lui Keith Warner, in 2012. pizde curve Avand in vedere lungimea maratonului, aici si in Gotterdammerung , este disobligant sa se planga de caderele ocazionale de intonatie ale lui Vinke. Imitatia sa perfecta, chirula, a Pasarii de lemn, in Actul III din Gotterdammerung , poate cadea mult mai elocvent. curve dr taberei Norns and Rhinemaidens (lauda speciala lui Rachael Lloyd, un inlocuitor tarziu ca Wellgunde), Gunther (Markus Butter), Gutrune (Emily Magee) si, in special, Karen Cargill, dupa cum a excelat Waltraute.

Intorcandu-se peste toate, ascunzandu-se in colturi, uitandu-se prin ferestre, tiranul dar subtilul Hagen al lui Stephen Milling era la fel de apucator ca si orbitorul si nobilul Brunnhilde al Ninei Stemme. dame de companie miercurea ciuc Daca sunteti in cautarea unei eroine de opera care o detine, incercati aceasta Valkyrie neinfricata. Orchestra a avut cateva clatinari, depasite de o senzationala cantare pianissimo inalta. Vantul de arama scazut si vantul de lemn au atras sunete intunecate, dar mercuriale, numai pe care Wagner le-ar putea crea. Antonio Pappano, dupa ce i-a adus pe zei in genunchi, arata alb-cearsaf, dar fericit de aplauzele tunatoare. Acum trebuie sa o faca din nou.

„Ce a pierit trebuie sa rasara din nou”, in cuvintele Simfoniei nr. 2 a lui Mahler, Invierea (1895), care a lansat noul sezon al Orchestrei Simfonice Bournemouth . Lontano (1967) al lui Ligeti , repetari minuscule care creeaza ceata sonica, a fost un preludiu inteligent la viziunile apocaliptice ale lui Mahler. Sarbatorind a 10-a aniversare ca dirijor sef, Kirill Karabits si-a condus fortele colosale – corul, solistii (Nadine Weissmann si Lise Lindstrom) si muzicienii trebuie sa fi numarat 250 – cu o precizie stransa si un simt vital al scarii. La finalul rascumparator, refrenul, trupele de pe scena, coarnele in masa, trompetele, tromboanele, timbalele duble, harpele, gongurile, clopotele si toate au facut ca podeaua sa vibreze. Transmiteti in direct pe Radio 3, ascultati din nou cu volumul crescut.

Evaluari pe stele (din 5)

Salome
★★★