Sfaturi de somn: 4 obiceiuri ale persoanelor care dorm tot timpul noaptea


de Tari Weber 8 octombrie 2021, 00:00

Daca corpul si mintea nu sunt puse sa viseze, putem numara cate oi dorim: cel mult ne vom simti plictisiti in loc sa obosim. Cu aceste trucuri nu numai ca adormim, dar in cel mai bun caz dormim toata noaptea.

Stii ce te impiedica sa adormi? Este meniul cu 5 feluri pe care tocmai l-ati devorat cu gust? Sau poate cele trei cafele din dupa-amiaza tarzie impotriva dusmanului „Mittagstief”? Pentru mine uneori sunt toate in acelasi timp si… picioarele reci. Fiecare mic sentiment de disconfort are puterea de a ne tine treji ore intregi.

Germanii dorm in medie 492 de minute pe zi – opt ore si douasprezece minute. Medicii recomanda cinci pana la douasprezece ore. Ceea ce la inceput suna ca o gama larga este usor de explicat: nevoile noastre de somn sunt foarte individuale si depind de lucruri precum sanatatea, genele, varsta si calitatea. Vestea buna: pe aceasta din urma le putem influenta singuri!

Sfaturi pentru dormit: Cu aceste obiceiuri vei ramane in tara viselor

Rutine

Ritualurile si rutinele de seara ajuta enorm la semnalizarea corpului si a mintii: este ora de culcare. Pregatirea pentru somn nu trebuie sa fie greoaie sau consumatoare de timp. Micile schimbari si obiceiuri sunt suficiente pentru a ne face bine si a ne relaxa: Ingrijirea pielii seara, citirea, intinderea sau pregatirea elementelor de baza pentru ziua de maine. www.arakhne.org Incearca, dar nu fi dura cu tine. Este nevoie de multa rabdare pentru a stabili noi obiceiuri mai sanatoase. 

Timpul pentru relaxare 

Ziua lunga cu zeci de mii de impresii trebuie procesata mai intai. Luati-va in mod constient timp pentru trup si minte.



  • freemail.hu
  • google images
  • порно
  • madonna
  • palm angels
  • infp
  • olx oradea
  • horoszkóp
  • seriale online subtitrate
  • vremea barlad
  • informatia zilei
  • locuri de munca cluj
  • modivo
  • google.translate
  • varza calita
  • nespresso
  • euro lei
  • digi care
  • mature sex
  • rt





Asta inseamna sa faci o tura pe covorasul de yoga sau sa faci meditatie ghidata de aplicatii. Apoi: opriti ecranul si obtineti o carte buna (audio)! Hormonul melatonina este responsabil pentru reglarea ritmului nostru zi-noapte – ne oboseste. Reduceti luminile pentru a ajuta plata.

Igiena somnului si a patului

Oh, ce frumos este sa te plonzi in patul proaspat facut dupa un dus cald! Prin urmare, cei care dorm goi si cei care transpira mult ar trebui sa se consulte in mod regulat – altfel este suficient la fiecare doua pana la trei saptamani. In timp ce suntem la asta, patul poate fi curatat imediat de praf. Pentru a promova un somn odihnitor, este indicat sa ventilati incaperea in prealabil si sa pastrati temperatura camerei intre 18 si 21 de grade. 

Si daca totul nu ajuta… www.bausch.co.jp

… nu disperati! Somnul bifazic nu indica imediat o tulburare. Noaptea a fascinat oamenii de secole. Cu toate acestea, daca somnul este o povara pe termen lung, atunci consultati medicul de familie pentru a ajunge la fundul cauzei. 

Guido

#Subiecte

  • obicei
  • Du-te la culcare
  • Dormi toata noaptea
  • Dormi mai bine