Slabiti sanatos: acestea sunt cele mai bune sfaturi


Daca vrei sa slabesti sanatos, trebuie sa iei in considerare doua lucruri: dieta potrivita si exercitii fizice suficiente in viata de zi cu zi. Asa functioneaza – fara efect yo-yo.

Cei care se bazeaza pe doi piloni nu vor avea nicio problema sa slabeasca. Dieta si exercitiile fizice sunt totul si sfarsitul aici. Cu aceste sfaturi poti lupta cu slanina:

1. Pierdere in greutate sanatoasa: cele mai bune sfaturi pentru dieta

Unul dintre pilonii centrali in lupta impotriva obezitatii este alimentatia adecvata. Pentru ca organismul poate deveni subtire doar daca primeste nutrientii potriviti de care are nevoie. Urmatoarele puncte sunt relevante in planul zilnic de nutritie:

  • Carbohidrati complecsi : carbohidrati, de ex. B. din produse din cereale integrale si cartofi, va mentin saturat pentru o lunga perioada de timp si ofera energie si fibre pentru zi.
  • Grasimi sanatoase: Uleiul de masline sau alte uleiuri vegetale sunt bogate in acizi grasi nesaturati (omega 3 si 6) si ofera organismului vitamina E.
  • Proteine ​​suficiente: proteinele de inalta calitate (peste, carne slaba, produse lactate) sunt deosebit de importante pentru mentinerea si construirea muschilor.

2. Urmati recomandarile DGE

Societatea Germana de Nutritie (DGE) recomanda:

  • Nu mai mult de 600 de grame de carne si peste pe saptamana. Cei care doresc sa slabeasca in mod sanatos ar trebui sa ramana la carnea slaba, cum ar fi carnea de pasare, sau sa manance peste (de exemplu, cambula sau cod), care este bogat in grasimi sanatoase si iod. 
  • O alta recomandare a DGE este: 5 pe zi. Ar trebui sa consumam doua portii de fructe si trei portii de legume pe zi pentru a furniza organismului nostru suficiente vitamine si minerale. O portie este aproximativ echivalenta cu ceea ce se potriveste in propriul tau pumn. 
  • Bautura este, de asemenea, esentiala pentru succesul slabirii. Cel putin doi litri de apa sau ceai neindulcit sunt importanti pentru a va stimula metabolismul si arderea grasimilor.

Daca te tii de aceste recomandari, poti slabi fara foame.

3. voidstar.com



  • winrar download
  • vikings
  • mobile direct
  • iphone se
  • burger king
  • pe
  • vlc
  • sighisoara
  • vremea noua vaslui
  • palm angels
  • elena marin
  • dropbox
  • emag marketplace
  • geforce now
  • gal gadot
  • horoscop dragoste
  • renault arkana
  • sts
  • ted bundy
  • fortuna oferta





Sport: exercitiu pentru greutatea dorita

Exercitiile fizice sunt cel putin la fel de relevante ca si planul nutritional atunci cand vine vorba de slabit. Sportul va ajuta sa va mentineti in forma in mai multe moduri: pe de o parte, antrenamentul va imbunatateste starea, pe de alta parte arde caloriile si construieste muschii. Si acestea, la randul lor, sunt cuptoarele organismului atunci cand vine vorba de cresterea ratei metabolice bazale. Muschii ard multa energie, chiar si in repaus.

Pe langa un program sportiv obisnuit, exercitiile fizice sunt in general foarte importante in viata de zi cu zi pentru a putea slabi intr-un mod sanatos. Luati scarile in loc de lift, folositi bicicleta si lasati masina sau faceti o plimbare din cand in cand. Creati zilnic insule individuale de miscare – si reduceti la minimum activitatile pasive de petrecere a timpului liber, cum ar fi vizionarea la televizor sau navigarea pe internet. Mai multe sfaturi gasiti in articolul Slabire fara exercitii fizice.

4. Slabeste sanatos si mentine greutatea

Dupa dieta este inainte de dieta. Daca v-ati atins obiectivul de scadere in greutate si greutatea ideala, in mod natural doriti sa o pastrati. Pentru a evita efectul yo-yo , in mod ideal, dieta si antrenamentul ar trebui schimbate in timpul dietei. Privind retrospectiv, nu este atat de dificil sa mentii greutatea. 

5. Bazeaza-te pe superalimente

Practic, este intotdeauna logic sa nu urmezi o dieta accidentala pentru a pierde in greutate si , in schimb, sa te bazezi pe o dieta care duce la o schimbare pe termen lung a dietei. Dupa pierderea in greutate, manerul ar trebui sa mearga automat la acele alimente care sunt sarace in grasimi, sarace in calorii si natural sanatoase. Superalimente precum

  • avocado,
  • Seminte chia,
  • Quinoa
  • si boabe de goji 

pentru integrarea in planul de nutritie in timpul si dupa pierderea in greutate. In plus, dulciurile ar trebui sa continue sa fie o exceptie. Cand apar pofte sau frustrari, gustarile sanatoase cu putine calorii (kcal) sau smoothie-uri delicioase pot ajuta, de asemenea.

6. Foloseste retete sanatoase pentru fiecare ocazie

Daca sfaturile anterioare de slabit au fost prea teoretice pentru tine, aici te poti inspira pentru mancaruri sanatoase, cu continut scazut de grasimi si cu continut scazut de calorii si potentiale alimente preferate. Iata retete sanatoase, cu consum redus de energie, pentru slabit – incercati!

jg / sp

#Subiecte

  • DGE
  • Scadea
  • dieta
  • Plan de dieta
  • hrana