Supraincarcare informationala? Alunga distragerile la locul de munca

Distrageri. Sunt peste tot: colegul care se opreste langa birou pentru a discuta, un flux neincetat de e-mail, atractia smartphone-urilor mereu prezente si acces la internet. http://urkarl.ru/user/fotlanmeya

Dar aceste distrageri pot afecta productivitatea si creativitatea la locul de munca, in parte pentru ca rup concentratia si concentrarea. De ce ne distragem atat de mult – si putem face ceva in acest sens? Mai multi influenti LinkedIn au analizat in aceasta saptamana subiectul, explicand modul in care creierul nostru reactioneaza la distragerea atentiei, cum sa reducem e-mailurile si cum sa depasim dependentele de smartphone-uri. https://wiki-saloon.win/index.php/A_Look_Into_the_Future:_What_Will_the_Xing_Porno_Industry_Look_Like_in_10_Years%3F

Daniel Goleman, codirector al Consortiului pentru Cercetarea Inteligentei Emotionale in Organizatii

„Distractiile sunt dusmanul focalizarii”, a scris Goleman in postarea sa, Cele doua mari distractii – Si ce sa facem despre ele. „Cu cat suntem mai predispusi la distragere a atentiei, cu atat facem mai rau. https://raymondympe.bloggersdelight.dk/2021/09/07/5-laws-thatll-help-the-merhabaporno-industry/

In zilele noastre, insa, oamenii sunt inundati de mai multe distrageri ca niciodata, a scris Goleman, care a scris si Focus: The Hidden Driver of Excellence „Gadgeturile si aplicatiile tehnice ne invadeaza concentrarea in moduri in care designul creierului nu a fost niciodata anticipat”.

In timp ce oamenii pot ignora adesea distragerile senzoriale, „cablarea creierului da preferinta distragerilor noastre emotionale, creand bucle de gandire presante despre orice ne supara. https://icmusic.fun/user/pjetuslsii Creierul nostru vrea sa fim atenti la ceea ce conteaza pentru noi, ca o problema in relatiile noastre ”, a scris Goleman.

Criticul pentru depasirea distragerii este sa desemnati ceea ce Goleman numeste „timpii focalizati” in ziua dumneavoastra. https://www.ulule.com/merlenzvpa/ Apoi, stabiliti limite in jurul acelui timp. La randul sau, Goleman a scris: „Nu ma uit la e-mailuri, nu primesc apeluri telefonice sau altfel las distractiile sa se strecoare in timpul meu focalizat”. https://www.save-bookmarks.win/agentie-de-matrimoniale

Ilya Pozin, director executiv la Open Me

E-mailul poate fi unul dintre cele mai mari obstacole de concentrare cu care se confrunta profesionistii. „Nu exista sentiment mai rau decat sa iti deschizi casuta de e-mail pentru a gasi sute de e-mailuri care au nevoie de atentia ta imediata”, a scris Pozin in postarea sa, How to Cut Your Email Volume in Half. http://www.mailstreet.com/redirect.asp?url=https://vonporno.com/sex/porno-sado

Deci, cum te poti intoarce la concentrarea pe munca la indemana? Pozin a oferit sapte pasi. Printre ei:

Steve Tappin, director executiv la Xinfu si fondator al WorldofCeos. http://netsport.ge/user/abregevlni com

Distractiile vin in toate formele si dimensiunile – dar unitatea de a fi conectat constant ar putea fi una dintre cele mai mari. „Va regasiti la nesfarsit controlul telefonului sau tabletei, poate de pana la 50 pana la 100 de ori pe zi?” l-a intrebat Tappin in postarea sa, Smartphone & Web Addicted: Ready for Rehab? „Dupa o perioada de deconectare, esti disperat sa revii online? Daca acest lucru suna familiar, atunci exista sanse mari sa manifestati semne timpurii ale dependentei de internet. http://50.shymkent-mektebi.kz/user/hebethdnok

Dependenta de internet poate provoca pierderea realitatii si a sentimentului de sine, potrivit noilor cercetari, a scris Tappin. „Explozia recenta a serviciilor cloud si faptul ca mesageria, retelele de socializare, continutul si aplicatiile sunt acum utilizabile si integrate in mod corespunzator pe masura ce trecem de la un dispozitiv digital la altul, inseamna ca multi dintre noi am ajuns la un punct de basculare in care se afla pur si simplu prea tentant pentru a nu fi continuu online ”, a scris el. http://loadgames.net/user/bertynacxz

De unde stii daca esti dependent – si ce poti face daca esti? Tappin, care gazduieste si programul CEO Guru al BBC, a oferit o serie de sugestii si cateva sarcini pentru teme. Printre acestea: o detoxifiere digitala sau un stingerea timpului. http://salon-mod.ru/user/brettangdq

„Pentru multi este necesara o„ detoxifiere digitala ”100%. Poate luati o saptamana libera sau luati acest weekend liber si deconectati-va complet pentru a face o detoxifiere ”, a scris el. „Rezolvati sa opriti sau sa nu folositi tot ceea ce este„ inteligent ”in telefonul dvs., puneti tabletele deoparte si apoi construiti un weekend extraordinar de activitati din lumea reala cu familia si prietenii. Opriti conexiunile wi-fi si de date si utilizati telefonul numai in sensul sau de baza pentru efectuarea apelurilor. ”

O cale de concurenta poate fi un punct de plecare mai usor, a scris Tappin. „Planificati sa va limitati sau sa va restrictionati conectivitatea la anumite ore setate. Pentru aceasta, exista cateva noi instrumente software puternice pe care le puteti instala pe computer, inclusiv Freedom, Anti-Social si SelfControl, care blocheaza parti sau intregul internet pentru anumite blocuri de timp ”, a scris el.

„Luati in considerare oprirea sau gasirea echilibrului potrivit pentru notificarile si alertele push, astfel incat sa nu fiti intrerupt sau tentat prea mult.”