The Romanoffs 1 × 04 Recenzie: „Asteptari” se ocupa cu un secret indelungat

A patra versiune a revistei The Romanoffs , „Asteptare”, vine cu o linie de jurnal intriganta: „Peste o singura zi in New York, o femeie se confrunta cu fiecare minciuna pe care a spus-o vreodata”. Aceasta premisa suna diavolos convingator si doar cantitatea potrivita de concept inalt. In timp ce episodul respecta partial aceasta descriere, este o exagerare. Acea femeie, Julia Wells (Amanda Peet), are intr-adevar doar un secret cu care se confrunta in timpul zilei, desi unul foarte mare. animated porn movies www.bookmark-xray.win

Acest episod este cu oase relativ goale in comparatie cu cele trei rate anterioare si nu doar din cauza perioadei de executie scurta. Acest episod dureaza doar aproximativ 64 de minute, in timp ce episoadele anterioare au trecut la cel putin 84 de ori au inceput adesea sa traga odata ce au trecut de marcajul de ora. Parcela „Asteptarea” si constructia sa este aproape aristotelica in simplitatea sa. Se intampla in decurs de 24 de ore, in bantuielile obisnuite ale vietii Iuliei din New York si exista doar Julia si conflictul ei intern cu care se lupta in aceasta perioada. redrusker porn mynewsonline.ru Nu exista echipe de tragere, grupuri de juriuri sau averi care sa fie declansate saptamana aceasta – doar memorie si vinovatie.

Titlul episodului este la fel de simplu si de aplicabil. Fiica lui 20 de ani a Julia, Ella (Emily Rudd), isi asteapta primul copil in orice moment si toata lumea de pe orbita lor familiala asteapta cu ea. In acelasi timp, Julia petrece episodul gandindu-se in primele zile ale sarcinii si la alegerea pe care a facut-o care a definit restul vietii. spider man ps4 porn qa.rudnik.mobi Viata ei a trait la nivelul asteptarilor care au venit cu acea alegere?

Secretul Iuliei este ca tatal fiicei sale nu este sotul ei. Cand era mai tanara, Julia se intalnea cu Eric si, in acelasi timp, avea o aventura cu cel mai bun prieten al lui Eric, Daniel (infatisat in zilele noastre de John Slattery). Julia ramane insarcinata de Daniel, dar decide sa pretinda ca copilul este al lui Eric – ceea ce duce la casatoria si viata lor impreuna. Daniel ramane un prieten apropiat al familiei, dar nu este un prost si stie tot timpul ca copilul este cu adevarat al lui. tied forced porn wiki-aero.win De atunci, Julia si Daniel au ramas apropiati si par sa fi pastrat un echilibru in care Daniel este un „unchi de unchi” pentru Ella si este capabil sa o cunoasca in acest fel ca un compromis. Dar, odata cu sosirea copilului Ella, tensiunile reapar de emotia lui Eric de a fi bunic si de „a continua linia” (asta ar fi Romanoff,

Julia isi petrece ziua intr-o intalnire cu fiica ei intitulata pentru brunch, intalnindu-l pe Daniel la The Strand, sorbind cateva beri dupa-amiaza si ridicand legii la aeroport inainte de a pleca la serviciu. In acea perioada, ea experimenteaza reinfasurarea mai multor amintiri bazate de-a lungul timpului din viata ei, cand l-a ales pe Eric peste Daniel si o viata peste alta. Consider acest conflict destul de convingator in orice poveste si, din pacate, relatabil, pentru ca impulsul de a privi inapoi deciziile trecute si de a agoniza asupra modului in care acestea ar fi putut schimba intreaga dvs. all the way through porn home4dsi.com existenta este un impuls in care m-am aplecat frecvent pe masura ce imbatranesc in fiecare an. Nu-mi imaginez traind cu semnul de intrebare ca Julia traieste de zeci de ani, daca lucrurile ar fi mai bune sau daca ar fi „avut totul” cu Daniel, in locul lui Eric.

Spectacolul meu preferat al anului pana acum, Sharp Objects , tratat de memorie, a declansat in special amintirile intr-un mod nuantat si frumos, care a fost ilustrat prin directia specifica si priceputa a lui Jean-Marc Vallee, care exceleaza la construirea editatilor neliniare. construit in jurul subiectivitatii personajelor sale. ashley red porn ya4r.net Saptamana trecuta, am simtit un ecou al lucrarii lui Olivier Assayas in povestea si regia lui Weiner, iar saptamana aceasta nu am putut sa nu reusesc sa trag din nou comparatii intre The Romanoffs si opera unui alt regizor.

De-a lungul episodului, amintirile Iuliei reapar din amintiri senzoriale. Este in Strand si isi aminteste o incercare de librarie cu Daniel. Merge sa inchida usa biroului si isi aminteste ultima data cand a facut asta, ceea ce a avut ca rezultat o vatamare si o vizita la spital insotita de Daniel. megamind porn bbs.hk-taxi.com Aceasta practica de a folosi momente din zilele noastre pentru a aminti evenimentele din trecut este o reminiscenta a operei lui Vallee, dar in The Romanoffsnu atinge chiar aceeasi calitate viscerala pe care o ofera Vallee. Aceasta se datoreaza in primul rand formalitatii directiei. Desi Vallee este foarte portabil, personalizat si personal si nu modifica in mod semnificativ iluminarea sau stilul pentru „flashback-uri”, Weiner aici este un regizor mai clasic, bazandu-se pe zoom-uri lente sau papusi pentru miscarea aparatului de fotografiat si utilizarea rara a apropiatilor. . 19th century porn cinerama.pro De asemenea, Weiner picteaza scenele flashback ale tinerei Julia cu o paleta mai intunecata, usor vintage, in comparatie cu iluminarea stralucitoare si nealterata din zilele actuale ale Julia.

Cel mai lung flashback, care are loc cu putin timp inainte de nunta lui Ella, este, din pacate, nuanta de culoare albastru-gri pentru intreaga memorie – prin scene din biroul Iuliei, spitalul si apartamentul ei. Aceste atingeri scad impactul emotional pe care il pot oferi aceste flash-back-uri, deoarece acestea sunt primele alegeri atat de vizibile ale unui regizor, care va ajuta sa va indepartati din perspectiva Julia si sunt alegeri inutile facute pentru a clarifica complotul pentru o audienta care probabil nu are nevoie de clarificari. . pokemon melony porn www.bright-bookmarks.win Putem intelege ca acestea sunt flash-back-uri, fara ca ele sa fie modificate atat de evident si de neimaginat. In timp ce flashback-urile lui Vallee ne cresc imersiunea in capul unui personaj, aceste flashback-uri se simt mai mult ca niste note de subsol emotionale incluse de teama neintelegerii noastre.

Folosirea flashback-urilor este in general buna, deoarece acestea ajuta la intelegerea starii frenetice si stresate a Iuliei, stiind ca aceasta vinovatie si aceste indoieli sunt mereu prezente in mintea ei. „Clipetii” se dezvolta in lungime si coerenta pe masura ce episodul progreseaza si intelegem mai mult situatia in care se afla Julia. small women porn wiki-cable.win Cea mai eficienta poate fi secventa in care Julia calareste metroul si doar gandeste – fara un declansator specific – despre dubla ei. iubeste. Un tanar Eric ii face cadou Iuliei cu trandafiri, care apar pe noptiera ei in timp ce face sex cu Daniel. Il imbratiseaza cu pasiune pe Daniel si apoi se intoarce pe scena cu Eric si face acelasi lucru cu el. salazzle porn voidstar.com Este ca o amintire a unei memorii si utilizarea „Acest caine batran” de Mac DeMarco, in timp ce un pic prea in nas („acest caine batran, nu este pe cale sa uite”), creeaza o ceata amaraciune peste scena.

In timp ce flashback-urile isi pierd puterea prin diferentele lor estetice, un moment in care Julia isi imagineaza viitorul este filmat pentru a ne pacali complet. In timp ce se imbraca la cina, Julia iese din dulap si merge sa-i spuna sotului ei ca a pastrat un secret mult timp. Ella nu este a lui pentru ca a avut o aventura cu Daniel. ortega sisters porn www.wykop.pl Eric raspunde sobru ca stie si stie, dar ca nu schimba nimic. Abia cand ne intoarcem la Julia in dulap, ne dam seama ca scena a mers prea perfect si nu s-a intamplat. Este ceea ce isi doreste ca s-ar putea intampla, dar, dupa cum simtim cu ea cand deschide dulapul si il vede pe Eric imbracat, asta nu este cum va merge. Eric nu stie si distrugerea perceptiei asupra lumii sale ar fi probabil un dezastru. rissatoocute porn nvl.vbent.org

Dar altcineva ar putea sti. Dupa ce Julia este internata in spital pentru calculi biliari, sta linistita cu fiica ei compusa. Ella vede ca Julia se teme de starea ei si de operatia ei si intreaba „vrei sa-l suni? Nici o femeie nu trebuie sa spuna despre cine vorbeste, pentru ca amandoi stiu – ca si noi – ca se refera la Daniel. Pentru a ilustra in continuare cunostintele despre mama ei, Ella ridica telefonul Iuliei si formeaza apelul pentru ea. ace attorney porn gestyy.com Nu ii auzim partea lui a conversatiei, dar putem considera ca este egala cu latura ei in tandrete. Ea se spanzura dupa un „te iubesc si eu” si se uita la Ella, care da din umeri.

In prima lor scena impreuna, Ella spune „Sunt practic, ca si tine”. Acest umar ar putea indica faptul ca practicile lui Ella se extind la recunoasterea sentimentelor evidente dintre Daniel si Julia – indicand un fel de relatie speciala cu oricine cu ochii deschisi – si poate chiar o cunoastere subconstienta a parintilor ei reali. julia jones porn mama.jocee.jp Ella stie ca decizia Iuliei de a se casatori cu Eric si de a-l alege pe Eric ca tata al lui Ella a fost o decizie de practic si a crescut sa respecte asta. Si poate asta este tot ce a fost. Julia era tanara, insarcinata si indragostita de doua persoane – asa cum insista ca este si este, in acest episod – si avea nevoie de o anumita promisiune de stabilitate. Ea ii spune lui Daniel ca Eric „si-a dorit o familie” si Daniel doar „a dorit-o”, asa ca a mers cu tipul la care se putea astepta sa fie un tata angajat. depraved porn www.paste-bookmarks.win Probabil, de asemenea, se astepta ca Daniel sa ramana, dupa cum observa Eric, un „copil” mereu. Dar asta nu s-a intamplat neaparat. In schimb, Daniel a avut experienta de a „merge prin [propria] viata si a vedea pe altcineva sa o ia.” Spectacolul Slattery-ului este infuzat cu suficienta durere de inima incorporata pentru a transmite simpatic experienta unei vieti care este un compromis continuu. gorgeous redhead amateur cums in porn debut www.goswm.com

Julia sustine ca a imbatranit in acest episod, cu bunicuta in zori si cu faptul ca nu se poate intoarce niciodata la viata ei, asa cum a fost atunci cand a luat decizia care va determina cum va arata viata ei 20 de ani mai tarziu. Contestarea dificultatii de a lua acele alegeri – pe care trebuie sa le facem cu totii cand suntem tineri – si sa luam in calcul imposibilitatea de a lua o decizie complet informata este ceea ce Julia trebuie sa faca si ce vom face cu totii. Uneori, ca si in cazul lui Daniel, trebuie sa lupti cu alegeri care nu au fost facute in totalitate de tine, dar care te-au afectat foarte mult. Nu este usor si sa locuiesti pe trecut te poate manca. why is incest porn popular frienddo.com Iuliei i se acorda un moment de pace cu fiica sa, la sfarsit, recunoasterea de la altcineva ca decizia ei a fost doar una care trebuia luata si ca era probabil o alegere buna la vremea respectiva. Uneori asta este tot ce ai. Cel putin, Julia a avut norocul sa nu piarda totul cu decizia ei. O mai are pe Ella, pe Daniel si pe nepotelul lor. size difference porn m.kaskus.co.id

ratacite:

• Acest episod a fost scris de Semi Chellas si regizat de Matthew Weiner. Sincer sunt surprins sa nu vad ca Weiner primeste un credit de credit.
  • (Poate intamplator acesta este si primul episod care nu foloseste trupa personajelor care se incadreaza intr-o relatie sexuala dupa ce s-au intalnit doar intre ei.)
  • Personajul Slattery, Daniel Reese, este scriitorul unei carti despre Romanovs. hinti porn tudositok.hu L-am vazut pe scurt discutand despre cartea din croaziera in episodul doi si aflam aici ca cartea lui a fost doar optionala pentru a fi facuta intr-o mini-serie, „filmare in Europa”. Aceasta ar fi seria pe care Olivia Rogers a filmat-o in episodul trei. Acest lucru este interesant, deoarece dezvaluie ca aceste episoade nu sunt neaparat in ordine cronologica. De asemenea, Daniel spune ca poate va adapta cartea – dar uitandu-ne la scenariul din episodul trei, vedem ca nu. Un „Jack Edgar” scrie scenariul – poate il vom intalni candva?
  • Diane Lane apare pe scurt intr-un flashback si la telefon, jucand pe cine cred ca ar fi sora lui Eric, Catherine. Banuiesc ca va avea mai mult timp de ecran pe viitor.
  • Scrisul personajului Iuliei si performanta lui Peet ilustreaza bine cum poti avea un personaj improbabil, privilegiat, frustrant, dar umorul meu din comportamentul lor rau. Acest ton l-ar fi facut pe Michael Romanoff de Corey Stoll mai placut, precum si daca privilegiul si comportamentul sau rau nu ar fi legat de obsesiile sale patetice cu o femeie. Portretul lui Michael in timpul scenei finale ramane totusi auriu.

Publicitate